Izazov: 30 dana minimalizma

Šta je za vas minimalizam? Orman u kojem je desetak odevnih komada? Stan belih zidova koji je opremljen komadima nameštaja neutralnih boja?

Kako je ovaj životni stil potekao iz istoimenog umetničkog pokreta, ne čudi što su prve asocijacije najčešće vizuelne. No, minimalizam je mnogo više od načina oblačenja ili stila koji dominira u životnom prostoru. Pod ovim pojmom podrazumevaju se i načini da bolje koristi i organizuje 24 sata koje svako od nas ima u toku dana na raspolaganju. Da se smanji, odnosno minimalizuje gubljenje dragocenog vremena.

Kada sam počela da se interesujem za minimalizam, otkrila sam par izazova koji traju 30 ili 60 dana. No, nije mi se dopalo što najčešće mešaju psihički i fizički minimalizam. Zato sam rešila da napravim svoj izazov, fokusiran na minimalizam uma. Raspremanjem fizičkog prostora ćemo se baviti kasnije. Smatram da ipak sve ide iz glave i da prvo odatle treba krenuti ako želiš da živiš u miru i redu. U to ime, evo tema i zadataka koje sam odabrala.

30 dana minimalizma - moji mali svetovi blog
Izazovi kojima se radujem. A vi?

Ako želite da spisak tema imate u svom telefonu ili računaru, možete skinuti PDF verziju: 30 dana minimalizma – blog Moji mali svetovi

Dakle, kako će ovaj izazov izgledati? Svakog jutra ću detaljnije pojašnjavati temu dana na fejsbuk stranici, preko dana ću uraditi ono što je zadato, dok će veče biti rezervisano za moje rezultate – pričaću o njima u instagram pričama, koje će biti aktivne do narednog jutra. Osim preko ove dve društvene mreže, možete me kontaktirati i putem mejla i postaviti mi sva pitanja koja vas muče. Rado ću vam pomoći da rešite nedoumice. Moj mejl je moji.mali.svetovi@gmail.com.

Kada se izazov bude završio, ovaj tekst će biti dopunjen pojašnjenjima tema, za slučaj da se neko kasnije priključi ili želi da ga radi nekim drugim tempom. Ipak, ideja izazova je da traje 30 dana – što da se ne bi odugovlačilo sa temama koje nisu interesantne, što da bi moglo da se proceni da li ovaj pokret odgovara vašem stilu življenja.

Bacite pogled na teme, ali nemojte dublje ulaziti u analizu: sačekajte 1. oktobar. Drago mi je što ću ovo putovanje podeliti sa vama – radovalo bi me kada biste i vi svoje podelili sa mnom. Samo koristite oznaku #30danaminimalizma da bih vas lakše našla. Srećno!

13 thoughts on “Izazov: 30 dana minimalizma

Оставите одговор

