Rođendan_25

Draže mi je da pregled protekle godine napravim za rođendan, nego uoči Nove godine. Ipak, godina bi trebalo da se računa između dva rođendana, zar ne? Iako neki pokušavaju da me ubede da je krajnje vreme da rođendan treba da počnem da posmatram kao bilo koji dan u godini, ja se ne predajem.

Naravno da vas u nastavku teksta čeka 25 sitnica, ali i krupnijih stvari, po kojima ću pamtiti ovaj rođendan. Da ne dužim: budite moji gosti!

*počinjanje dana radom na sebi

*kruna na glavi

*neočekivane čestitke

*film „Midnight in Paris“

*prelepi kadrovi mog omiljenog grada

*dogovaranje narednih lepih trenutaka

*dan bez pranja sudova

*“Tanjir pun reči“ koji sam dobila umesto da ga platim

*pisanje pisma Miljani iz 2027. godine

*očekivane čestitke

*torta i nazdravljanje u moje ime u drugom gradu

*puštanje, jer ne možeš sve da inaš

*nežnost celog dana

*svećica u sladoledu

*sladoled u čaši za šampanjac

*sretanje najboljeg druga iz osnovne i rođendanski zagrljaj

*biranje poklona

*kuvanje za najmilije

*slušanje gotovo svih pesama Ivana Zaka dok kuvam

*pevanje istih tih pesama (izvinite, komšija)

*buritosi sa milion priloga

*na fin način izdejstvovane markice na razglednicama

*popuštanje

*originalni stajlinzi

*popust za servis klime

 

4 thoughts on “Rođendan_25

Оставите одговор

