Sveske: zbirka planova

Vraćamo se jednoj od mojih omiljenih rubrika! Ako ste mislili da sam vam predstavila sve sveske koje sam ikada koristila, varate se. Vreme je da upoznate jednu od mojih miljenica. Vatreni obožavaoci organizovanja, obratite pažnju!

Ideju za početak popunjavanja (još jedne) sveska dobila sam kada sam koristila Fabulous aplikaciju. Preporučili su da se koristi posebna sveska za liste koje pravimo dok obavljamo određeni posao, jer je piskaranje po papirićima malo neuredno. Čemu onda služe planeri, pitate se? Najčešće za pisanje lista obaveza i podsetnike; obično nema mesta za sve zadatke koje moramo da obavimo na poslu/lekcije koje želimo da naučimo. Zato na scenu stupa beležnica za liste/planove/projekte!

Kada konačno imate ono što vam tako dugo fali, a niste to mogli da opišete ni sebi ni drugima, nemojte se zaustavljati pravilima. Ovo je prava papirna oaza u kojoj možete voditi sve liste koje vam padnu na pamet, bilo da pravite spisak knjiga koje ste pročitali, mesta koje želite da posetite, … Možete pisati i cele projekte koje ćete razbijati u planove, a planove dalje širiti kroz liste. Granica nema. Evo taksativno (a kako drugačije) šta možete pronaći u mojoj beležnici, pa će vas u to uveriti: plan polaganja ispita, podsticaj za vežbanje i beleženje koliko sam vežbala, vizuelno sređivanje bloga, strategije za blog, šta posetiti u Moskvi, serije koje pratim, programi koje želim da naučim/usavršim, Paris secrets favoriti, neophodne stvari za novi stan, ideje poklona, foto projekat i projekti u toku.

Volite li  i vi pravljenje listi? Kako vodite evidenciju svojih dragih i manje dragih obaveza?

planer-moji mali svetovi.jpg
Tajne Pariza koje ću otkriti u nekoj od narednih poseta. (potpisujem i fotografiju)
One thought on “Sveske: zbirka planova

  1. Повратни пинг: Sve Miljanine sveske – Moji mali svetovi

Оставите одговор

