Kako da obradujete voljenu osobu savršenim poklonom

Često mi stižu mejlovi u kojima mi čitateljke traže savet za odabir poklona nekome koga vole. Nekad ih usmerim na stariji tekst koji im može dati ideju, ali im najčešće kažem da im, nažalost, ne mogu pomoći. Zašto?

Odgovor je veoma jasan – ne mogu osmisliti savršen poklon za osobu o kojoj ne znam ništa. No, to ne znači da vam ne mogu pomoći da do idealnog poklona sami dođete.

Collage
Jedno od iznenađenja za drugaricu koja ne ume da se organizuje (podsetnik) i uvek je na telefonu (u obliku telefona). (potpisujem i fotografiju)

Poklanjamo stvari za koje mislimo ili znamo da ih druga osoba voli, želi ili su joj potrebne. Najlakša je druga opcija – kada nam voljena osoba samo traži poklon. Znamo da će biti zadovoljna izborom i da ne možemo da pogrešimo. Treća opcija je, takođe, olakšavajuća; ako smo načuli da je osobi nešto potrebno, imamo keca u rukavu. Prva opcija je najteža, ali i najzabavnija.

Ključ svakog savršenog poklona je poznavanje osobe kojoj poklon pripremate. Dakle, prvo treba da se koncentrišete na samu priliku. Određene prilike olakšavaju odabir poklona. Na primer, kada sam pripremala poklon za srebrnu svadbu mojih roditelja, trudila sam se da sve ima tu srebrnu nit, čak i buket cveća (mala replika bidermajera – eto još jedne ideje) i etiketa na boci vina. Kada (ni)ste iskoristili priliku, pređite na naredni segment. Papir i olovku u ruke i popišite sve asocijacije na dragu osobu. Prvo napišite osnovne stvari, kao što su vrsta veze koju imate, zanimanje, osobine, pa pređite na stvari i boje koje voli, zajednička interesovanja, uspomene koje delite… Uzmimo za primer zanimanje. Moja sestra je medicinska sestra i obožava sve što ima veze sa medicinom – zato znam da joj uvek mogu kupiti gumicu za brisanje u obliku koske ili antistres igračku oblikovanu kao pilulu. Ili, interesovanja. Za jedan rođendan sam dobila italijanski rečnik, koji mi je savršeno pomagalo u učenju ovog jezika. Interesovanja mogu biti i zajednička; ako ste se upoznali na košarkaškoj utakmici omiljenog tima, iskoristite to za odabir poklona. Što je poklon ličniji, postići će veći uspeh. Jedna moja drugarica ima, čak,  sveščicu u kojoj čuva ovakve spiskove o ljudima koje voli.

Na kraju, ostaje da poklon zapakujete. Da odaberete prateću čestitku (koristite se spiskom asocijacija, ali se i potrudite da čestitka ide uz sam poklon). I da ga voljenoj osobi – dostavite. Naravno da to može biti klasično uručivanje, ali, zašto ne biste poklon sakrili i putokaze do njega napravili? Ili poklon dronom dostavili? Mogućnosti su neograničene, a vama preostaje još samo da uživate u osmehu i sreći osobe koju ste oduševili svojim savršenim poklonom.

3 thoughts on “Kako da obradujete voljenu osobu savršenim poklonom

Оставите одговор

