Poklon za one koji vole prirodu

Obožavam tematske poklone, ali nemam često priliku da ih pripremam. Uglavnom se kreativnost slije u poklone za dečka, a oni su više vezani za ljubav i obeležavanje naše veze, nego što su usmereni na neki njegov hobi ili interesovanje. No, pre godinu dana sam pripremala poklon za majku, koja uopšte nije u fazonu tih sentimentalnih tričarija.

Prvi deo poklona bio je veoma praktičan. Pošto je moja majka nedavno postala član lokalnog planinarskog društva, odabrala sam spork – kašiku, viljušku i nož u jednoj plastičnoj spravici. Proizvodi je švedska firma Light my fire, izrazito je lagana i simpatična. Može se naći u prodavnicama Beograda, ali i poručiti preko interneta. Ja sam je kupila u Knjižari Apropo, a ideju sam dobila od Alex Petrovski, koja je ovu praktičnu spravicu takođe podarila majci planinarki.

poklon-04-17-2
Naravno, i trouglasto oblikovane želje moraju biti u skladu sa temom – prirodom. (potpisujem i fotografiju)

Želela sam da dodam još nešto što asocira na prirodu. Stoga je drugi deo poklona upravo najprirodnija krema za ruke koju sam uspela da pronađem. Vodila sam se mišlju da će joj uvek dobro doći, što posle planinarenja, što u drugim hladnim danima.

Treći deo je tradicionalan. Naime, ona obožava ratluk koji kupujem kod bombondžije u Gavrila Principa (Bosiljčić). Otkrila sam ga u jednoj TV emisiji; priča naslednika i trenutnog vlasnika radnje me je toliko opčinila da sam morala da ga isprobam. (I napišem priču koja je ušla u istoriju kao moja prva objavljena priča). Od tada, kupujemo ga za svaki njen rođendan.

Poklon su začinile moje netradicionalne čestitke. I sestra, koja je podmetnula poklon tako da ga majka nađe i oseti moje prisustvo, iako ne živimo više zajedno. Treba li uopšte da vam pišem o reakcijama?

poklon-04-17-1
Minimalističko, zen pakovanje. (potpisujem i fotografiju)
Оставите одговор

