Origami za Osmi mart

Osmi mart. Koje su vaše asocijacije?

Ovaj praznik mi je najlepši bio prošle godine, kada sam radila. Iako sam tek par meseci bila u firmi, iznenađena sam lepim znakovima pažnje – cvećem i čokoladom. Slatkiši su davno pojedeni, afričkoj ljubičici su cvetovi opali, ali je još živa (što je za moje botaničke sposobnosti potpuno čudo). Posle rutinske posete lekaru, pogledala sam izložbu, a onda prisustvovala specijalnom ručku koji je moj otac spremio za važne žene u svom životu.

Lepe uspomene. No, red je da vam dam ideju – kako da vi obradujete voljene ženske osobe u blizini.

Mišljenje mi je isto kao i za Dan zaljubljenih; sitnica je dovoljna. Cveće, čokolada, nešto za ulepšavanje. Spojila sam sve elemente u jedan poklon.

cam05707
Prolećna, osmomartovska sitnica. (potpisujem i fotografiju)

Kao što možete videti na slici, za majku i sestru sam odabrala adekvatan slatkiš i masku za lice. (Kako sam umetnički slikala, da ne izreklamiram nikoga!). Da se opuste i regenerišu, osveže i oraspolože. Dodala sam i cvet – origami lalu sam iskoristila da pričvršćivanje nesrazmernih polovina poklona elegantnije izgleda.

Origami lala se sastoji iz dva dela: cveta i stabiljke. Napravila sam samo cvet, ukrasila papir i načinila skalpelom rezove, da bih kroz novonastale otvore provukla ukrasnu traku. Inače, u pravom origamiju se ne koriste makaze i skalpel, već samo savijanjem papira nastaju figure. Ako vam se dopada, pogledajte tutorijal na Youtube-u (samo ukucajte origami tulip) i nemojte se zbuniti – postoje dve verzije ovog cveta. Želim vam spretne prste!

Оставите одговор

