Zaviri…u Apropo knjižaru

Vreme je za novu temu u rubrici Zaviri. Nepoznata vam je srž ovog projekta? Svakog meseca ću sa blogokoleginicama Jovanom, Dijanom i Nevenom preporučivati zanimljiva, skrivena i inspirativna mesta u četiri najveća grada u Srbiji. Rotiramo se u smišljanju tema i sjajni smo turistički vodiči.

Drugu temu u ovoj rubrici zadala je Dijana. Očekivala sam neku ljubavnu temu, zbog Dana zaljubljenih, ali očito ne povezuju svi februar sa ljubavlju kao ja. Ili, ipak povezuju? Ljubav prema knjigama je jedna od najvećih u mom životu, pa sam se obradovala kada sam čula da je tema – knjižara. Evo predloga mojih koleginica za ostale gradove u Srbiji, a onda se bacamo na prestonicu.

Knjižara koja je bila moja prva asocijacija nalazi se u jednoj od uskih uličica samog centra grada. Sa velikim zadovoljstvom vam predstavljam Apropo knjižaru.

16641012_1840101522938366_892263301141454056_n
fotografija je pozajmljena sa fejsbu stranice knjižare Apropo

Ovu knjižaru sam otkrila kada sam kupovala poklon majci. O tom poklonu ću za mesec dana, ali za sada je dovoljno da znate da ovde možete pronaći svašta nešto, a ne samo knjige. Kada sam poslednji put svratila, na jednom mestu je bila i gomilica doniranih knjiga iz koje ste mogli uzeti jednu, u zamenu za neku svoju. I dalje žalim što mi je umakao Pavićev Predeo slikan čajem koji me je dozivao odatle.

Apropo knjižara je i mesto u kojem možete popiti sjajan čaj. Najprefinjeniji topli napitak uklapa se u filozofiju ovog beogradskog kutka, zato što kafe-knjižara potpuno odiše zen atmosferom. Mačke koje dremaju na policama ili vas hipnotišuće gledaju samo doprinose umirujućoj atmosferi. Bilo da dolazite da biste odabrali novu knjigu ili da se okrepite, u potpunosti ćete uživati i opustiti se.

Zavirite u Apropo knjižaru i snabdite se kvalitetnim štivom.

(Ovaj tekst nije sponzorisan. Nastao je kao posledica mog subjektivnog osećaja.)


Preporučeno mesto: Apropo knjižara

Adresa: Cara Lazara 10 (Beograd)

2 thoughts on “Zaviri…u Apropo knjižaru

Оставите одговор

