Zaviri…u Coffee, Tea & Sympathy

Dobrodošli u novu rubriku! U saradnji sa tri divne koleginice, Jovanom (Priče jedne veštice), Dijanom (Taupe Candy) i Nevenom (Classic and Romantic), otkrivaću vam inspirativna mesta u kojima možete uživati. Nevena će pokrivati Kragujevac, Dijana Novi Sad, a Jovana Niš, a ja Beograd. Obradićemo istu temu u četiri najveća grada naše zemlje. Želela sam da se malo skrene pažnja i na druge gradove – ne postoji samo naša bela prestonica.

Jovana je zadala prvu temu, cosy place, i otvorila ovu veliku avanturu. Ostavljam vam linkove njihovih tekstova, pa prelazim na svoju preporuku – koje mesto mene asocira na toplinu, ušuškanost, udobnost.

Kada sam prvi put čula temu, odmah sam pomislila kako treba da preporučim mesto koje ima velike, udobne fotelje. Posle još malo razmišljanja, znala sam da to mora biti mesto gde se može uživati u mom omiljenom napitku – čaju. Odgovor se sam nametnuo: prva preporuka biće Coffee, Tea & Sympathy!

16-03 Jeca, Coffee, tea and sympathy (2).jpg
unutrašnjost (potpisujem i fotografiju)

U prošlogodišnjim preporukama već sam spomenula ovo mesto. No, kao kafić sa najboljim čajem, svojevrsnim sinonimom za toplinu i ušuškanost, morao se naći i u ovoj rubrici.

Imate priliku da zavirite u mesto koje se svakome dopada. Zašto to mislim? Zbog činjenice da je opremljeno u dva stila; potpuno različita, ali savršeno komplementarna. Jedan deo kafea je prilično formalan i donekle krut. Stolice su drvene, dominira zelena boja i sve je u skladu sa prirodom. Idealan je za poslovne sastanke. No, ako ste tu sa društvom, verovatnije je da ćete završiti u šarenom delu. Udobniji je, opušteniji i prijatniji oku. Barem mom, kreativnom.

Hvalim se da sam ovde popila i najbolji čaj u Beogradu. Reč je o belom čaju po imenu Put svile. Gustiranje ovog toplog napitka bi trebalo da bude prava mala ceremonija; zato ga i volim više od kafe. Osim neophodnog sjajnog ukusa, važno je i odakle ga ispijamo. Stoga je serviranje u čajniku i šolji koja ide uz njega upotpunilo uživanje. Ako se do sada niste susreli sa belim čajem, dajte mu priliku. Blaži je od zelenog, koji ume da bude užasno gorak.

Zavirite u Coffee, Tea & Sympathy i ušuškajte se uz šolju čaja.

(Ovaj tekst nije sponzorisan. Nastao je kao posledica mog subjektivnog osećaja.)

16-03-jeca-coffee-tea-and-sympathy-1
Prelepo, zar ne? (potpisujem i fotografiju)

Preporučeno mesto: Coffee, Tea & Sympathy

Adresa: Balkanska 2 (Beograd)

3 thoughts on “Zaviri…u Coffee, Tea & Sympathy

Оставите одговор

