Utisci_2015: izložbe i predstave

Mnogo više predstava ove godine, tako da se javite u komentaru ako vas zanima neka od izlistanih – brzo ću dopuniti tekst. Izložbe su malobrojne, ali zanimljive. Ako vas i one zanimaju, rado ću vam ubaciti neku fotografiju, samo pišite!

Srpska moda u 19. veku (Narodni muzej Pančevo) – Nadala sam se da ću imati priliku da vidim odeću i modne dodatke uživo, a ne samo na fotografijama. Takođe, baterija mi se ispraznila i nisam mogla sve da uslikam. No, otkrila sam Anku Obrenović, fascinantnu ženu, te ova poseta nije bila uzaludna. Svakog marta, Narodni muzej Pančevo organizuje neku „žensku“ izložbu, povodom Dana žena.

Srbija u srcu Čeha: Vladislav Titelbah (1847-1925) i njegovo vreme (Istorijski muzej Srbije) – Došla sam u muzej zbog velike izložbe o Prvom svetskom ratu, ali je ona tog dana bila zamenjena drugom. Razočarala sam se, ali se nisam pokajala. Zaronila sam u sudbinu čoveka koji se odrekao svoje zemlje zarad naše, malo li je?

  • Otelo (JDP)
  • Izdaja (JDP)
  • Samo neka bude lepo (JDP)
  • Opasne veze (Filmstreet)
  • Pazi s kime spavaš (UK Palilula)
  • Kralj komedije (UK Vuk Stefanović Karadžić)
  • Boing boing (UK Palilula)
  • Rucante (UK Palilula)
Оставите одговор

