Kako napraviti novogodišnju čestitku

Pre dve godine, rešila sam da nove cimerke obradujem nekom sitnicom. Nisam još uvek uspela da ih upoznam dovoljno da bi poklon bio ličan, ali sam rešila da im ostavim nešto ispod jelkice za koju smo ukrase donele sve četiri. Uz par minđuša, priložila sam i čestitku.

Čestitke sam napravila od dugmadi. Kao što se na slici može videti, postoje tri varijante. Najjednostavnija je da napravite Sneška Belića od bele dugmadi. Najšarenija je da na karton zalepite raznobojnu dugmad i docrtate im niti – tako postaju novogodišnji ukrasi. Za pravljenje jelke od dugmića vam je potrebno najviše njih, ali će zato i izgledati najupečatljivije. Koja god da vam se najviše dopada, pravi se na isti način:

  1. Presaviti karton u boji i iseći ga u željeni oblik.
  2. Zalepiti lepkom odabranu dugmad na prednju koricu.
  3. Ispisati želje.

Želje unutar čestitki sam prilagodila njihovom izgledu, uzdajući se u psihologiju boja i simbola. Interesantan detalj: minđuše koje sam im poklonila su bile uvijene u šareni papir, a svaka cimerka je krajnje intuitivno odabrala baš one u omiljenoj boji ili njihovom stilu, iako nisu mogle da ih vide.

Kako vam se dopada ova ideja? Da li više volite da pravite čestitke ili da ih kupite?

čestitke od dugmića (potpisujem i fotografiju)
3 thoughts on “Kako napraviti novogodišnju čestitku

Оставите одговор

