Sveske: dnevnik zahvalnosti

Želela sam da sa pisanjem ovog dnevnika sačekam do 2017. godine. No, sredinom ove osećala sam se prilično loše. Skupilo se dosta neprijatnih osećaja i bilo mi je potrebno nešto što će mi pomoći da se osećam bolje. U tom periodu sam već vodila dnevnik i popunjavala kalendar; u planu je bilo i pisanje dnevnika snova. Da li da počinjem da pišem u još jednoj svesci, pitala sam samu sebe. Odlučila sam da sreću ne treba odlagati i u to ime otvorila divan rokovnik koji mi je Nena napravila i poslala.

CAM08657[1]Za dnevnik zahvalnosti saznala sam preko Fabulous aplikacije za mobilni telefon koji sam koristila i o kojoj sam  već pisala, ali i o kojoj ću tek da pišem. Neka to za sada ostane iznenađenje, a ja se vraćam na našu centralnu temu. Dakle, u aplikaciji su savetovali da svake večeri zapišem tri stvari na kojima sam zahvalna. Vremenom se to pretvorilo u tri lepe stvari koje su mi se desile tog dana. Sada podseća malo na izazov o 100 srećnih dana, zar ne?

Kao što na slici možete videti, opišu se svakog dana po barem tri lepe situacije kojima si prisustvovao. Kada se popuni, ne samo da ćeš biti potpuno izvešten u hvatanju lepih trenutaka i zanemarivanju ružnih, već ćeš imati pravu malu beležnicu sreće, koja će, pri prelistavanju u crnim danima, vraćati osmeh na lice i sjaj u oči.

3 thoughts on “Sveske: dnevnik zahvalnosti

  1. Повратни пинг: Sve Miljanine sveske – Moji mali svetovi

Оставите одговор

