Kako upakovati poklon… Kretivno!

Ovog meseca, tekstovi o poklonima će biti nešto drugačiji od uobičajenih. Vodila sam se činjenicom da na blogu već ima tridesetak ideja koje vam mogu pomoči da obradujete one koje volite. Zato se ja posvećujem pomalo zapostavljenoj temi – kako da poklon zaokružite.

U eri ukrasnih kesa i kutija, koje kao da se takmiče u lepoti i savršenosti, teško je biti kreativan u ušuškavanju svog savršenog poklona. Dobro, pisala sam vam o poklonima u korpama (ovde i ovde), ali neko još uvek voli da poklon tradicionalno – uvije. Možda sam taj čin jeste tradicionalan, ali ko kaže da i materijal koji se pri tome koristi takođe mora biti uobičajen? Delim sa vama tri ideje, a vi mi javite koja vam se najviše dopada.

  1. Minimalizam. Izdavačke kuće se, divnim koricama kojima mame kupce, trude da nam pakovanje poklona olakšaju. Mišljenja sam da samo treba dodati samo posvetu i mašnu koja će se slagati po boji i teksturi i da će poklon biti zaokružen.
  2. Misterija. Dajte nagoveštaj onome ko otvara poklon, koji će ga samo podstaći da brže pocepa omot. Koristila sam pak papir i marker da zagolicam maštu članovima moje porodice, ali i da znaju koja je knjiga ispod jelke za koga od njih. Obožavam ostavljanje poklona ispod jelke! A vi?
  3. Stranice knjige. Pre no što pomislite da sam potpuno poludela zbog cepanja knjige: u pitanju je (bila) zbirčica poezije neke desetogodišnjakinje, koju sam osvojila na jednom od književnih konkursa. Ako vi imate nešto slično, može poslužiti za uvijanje poklona. Malo je nezgodno, zato što su stranice male, ali onda mogu poslužiti za uvijanje malih poklona, zar ne? Podvukla sam reči koje će, ponovo, članove porodice voditi do njihovih poklona, ali varijacija bi bila da podvučete reči koje vas na tu osobu podsećaju ili koje označavaju ono što joj želite. I omot i čestitka u isti mah! Još jedna varijacija: uvijanje poklona u notni papir.

Kako vi volite da upakujete poklone za svoje drage ljude?

7 thoughts on “Kako upakovati poklon… Kretivno!

Оставите одговор

