#proširisvet 4

Vreme je da završimo ovu priču.

Proletos sam započela akciju #proširisvet. Ovim tekstom je zvanično završavam. Podeliću sa vama čime sam obradovala još sedam duša, ali i šta su meni spremile neke od njih.

  1. Jednoj Mariji namenila sam Neizbrisivo sećanje Elen Gremijon. Kupljenu zbog Pariza, ali sa previše obrta za moju dušu. Marija mi je uputila poziv da me prošeta kroz Niš, ali i mnoge lepe reči. Citiraću je. Život čine male stvari i veliki ljudi! Zato hvala što postojite, da nam nadahnutim temama ulepšate još jedan dan. Danas postoji na svakom ćošku tamo neki blog,ali samo se posebni ljudi rode sa darom… I, naravno, život čine male stvari, tako da mi je ovaj poklončić ulepšao ne samo dan, već duži vremenski period sigurno. Veliki pozdrav za tebe, blog ti je zaista jedan mali svet savršenstva, želim ti svu sreću u daljem radu i dopunjavanju istog!
  2. Ani sam poslala Igru Stele Subotički Mihailović, osvojenu u nagradnoj igri Najbolje knjige. I ovde su me korice kupile, ali žanr više nije onaj koji čitam. No, Ani se jako dopala knjiga. Mnogo mi se svidja sto je domaći pisac u pitanju, što je ćirilično pismo i što je knjiga vezana za Srbiju! Ne samo za Srbiju, već se spominje i Anin rodni grad. Da, da. Nekad mislim da su ove knjige same birale vlasnice.
  3. Teodora je dobila jednu od preostalih knjiga Aleksandre Poter, Moj gospodin savršeni. Potpuno me je oduševilo kada sam videla da je prvu poruku koju mi je poslala započela rečima zdravo draga osobo. Preslatko!
  4. Kod Divne je završila jedna od zbirki poezije i proze koju je odštampao OOKK (Obrenovački omladinski književni klub), Hod po žici. Ima tu par zanimljivih nacrta, no, nije preživela veliko spremanje police.

Sada je red na ove bogatije paketiće. Oni koji su želeli da i mene obraduju, dodavala sam još poneku sitnicu. Čaj, obeleživač za knjige, kapu, figuricu… Vidite na slikama. Pokušaću da budem što sažetija, ali biće teško, jer su me paketići koje su mi Kristina, Slavka i Tatjana spremile potpuno oborili s nogu. Počnimo od…

  1. … Kristine, kojoj sam namenila još jednu zbirku OOKK, Kad svemir zaćuti. Simbolično, naravno, zbog njene želje da bude astronaut. Ona je, pak, sa mnom podelila da je baš ovaj blog, Moji mali svetovi, prvi blog koji je zapratila na našim prostorima. Poklonila mi je i turistički vodič kroz Budimpeštu (sa dopisanim njenim komentarima) i magnet iz istog magičnog grada i rozu Lush sapun-kupku (a godinama želim jednu!). Jedan deo poklona duguje ona meni, ali i ja njoj.
  2. Slavka je dobila jednog Ninovca, Voju Čolanovića, i njegovu Odu manjem zlu. Utiske je podelila na blogu (link je na dnu teksta), a mene obradovala malim milionom preslatkih sitnica. Jedan poseban tekst bi jedva bio dovoljan da opišem oduševljenje svakom. Zato se ovde zaustavljam, a vama prepuštam da nagađate šta je šta. I još nešto – poklonila mi je knjigu koja je deo edicije, pa ako znate gde mogu ostatak da prikupim, javljajte!
  3. Tatjana i ja se znamo sa fakulteta; preciznije, iz časopisa. Ovo je bio prvi i jedini paketić koji sam pripremala za nekoga koga poznajem, pa sam imala i malu tremu. No, njoj se dopao roman Leon i Luiz Aleksa Kapija, a meni su slatkiši i knjiga koju je odabrala za mene. I posveta. Posebno posveta. I čajevi, koji su stigli u narednom susretu, pa ih nema na slici.
hvala, hvala, hvala! (potpisujem i fotografije)

Rezime? Podeljeno 19 knjiga, usrećenom (minimum) 17 osoba. I, još barem jedna – ja. Upoznala sam neke ljude, koje možda drugačije ne bih. Da li je bilo negativnih iskustava? Da, naravno – neke osobe su rekle da će uzvratiti paketićem, ali nisu. Nisam insistirala – akciju nisam pokrenula kao dvosmernu; sama je krenula tim tokom. Poklonima koje sam dobila ne bih mogla biti više zadovoljna. I reakcijama onih kojima sam slala delove svoje biblioteke. Akcija jeste zatvorena, ali me to neće sprečiti da ljudima, poznatim i nepoznatim, pokušavam da proširim svet. Nadam se da neće ni vas.

Par linkova za kraj:

2 thoughts on “#proširisvet 4

Оставите одговор

