Poklon: Maša i medved, album za sličice

Isprva sam se smejala kada sam čula da gleda crtani film Maša i Medved. No, jednog jutra ga je pustio i meni, dok smo doručkovali. Bila sam oduševljena koliko je crtać pozitivan i blag, u odnosu na sve čime su deca u ovom veku bombardovana. Gledanje Maše i Medveda obeležilo je jutra tog leta.

Prošle godine, kupila sam album za sličice, sličice pravila sama. Što od kartončića, što od naših fotografija. Obične sličice zamenili su pravougaonici od kartona, sa podsetnicima na važne datume, replike ili trenutke. Okrugle rupe popunili su kartonasti kružići sa imenima mesta koja smo posetili. Fotografije sam ubacila umesto onih sličica čudnih oblika.

Meni je iz Moskve stigla Maša, a njemu za Novu godinu ovaj album, sa uspomenama iz prethodne. Sličice, po pet u kesici, stizale su sporadično. To sve izgleda ovako:
maša
potpisujem i fotografiju
2 thoughts on “Poklon: Maša i medved, album za sličice

Оставите одговор

