Sveske: kalendar

Sećate li se mog teksta o kalendaru za čuvanje uspomena? Pisala sam o zanimljivom načinu da beležite svoje uspomene, pišući jednu rečenicu dnevno. Bacite pogled na tekst da biste se podsetili i lakše pratili priču koja sledi.

CAM08655[1]
potpisujem i fotografiju

Volela sam svoje šarene kartončiće. No, shvatila sam da su nepraktični  i da moram da pronađem način da ih bolje sačuvam. Isprva sam želela da događaje sa kartončića prenesem u nedeljni planer, ali sam usled loše snabdevenosti knjižara morala da iskoristim običan rokovnik i sama ga označim.

Mukotrpan je to posao bio, prepisivanje sve sa kartončića u rokovnik B5 formata. Dobra strana je bila podsećanje na neke događaje o kojima dugo nisam mislila. Loša je, osim nateklih prstiju, bila isto to, podsećanje na neke događaje o kojima nisam dugo mislila.

Ostalo mi je praznih strana, pa sam rešila da pišem i rezime svake godine. U jednoj rečenici sumiran mesec ili istaknut najznačajniji događaj, pa do kraja stranice pobrojani zanimljivi ljudi ili događaji koji se nisu našli u zvaničnom pregledu godine. Nemojte da vas čudi odsustvo boja i dizajna – prilično sam nespretna kada je o crtanju reč, pa ne bih da uništim nešto gde ću zabeležiti 12 godina svog života. Kad se malo izveštim, rado ću uneti boje u ovaj sterilni kalendar.

Bliži se početak još jedne godine. Ako želite da na relativno lagan način beležite uspomene, znate šta vam je činiti. Imam jedno pitanje za vas – koja vam se verzija više dopada, kartončići ili rokovnik?

One thought on “Sveske: kalendar

  1. Повратни пинг: Sve Miljanine sveske – Moji mali svetovi

Оставите одговор

