Za upečatljiv novembar

Da li vas novembar podseća na šetnje i vruće kestenje? Maglu koja dodatno otežava sudar sa hladnom realnošću? Prvo navlačenje kapa i rukavica? Zatišje?

Slika opisuje moj novembar, jer mi se spremaju poveće promene u životu. No, ovaj mesec mi je oduvek sinonim za depresiju. Možda zato što postane baš hladno, a nema ničega što će tu hladnoću rasterati. Sem onog jednog neradnog dana, koji ove godine pada baš u petak. Radujte se makar tom produženom vikendu, a evo preporuka kako i ostale dane možete učiniti upečatljivim.

Predstava. Otelo, JDP. Recept za upečatljivu predstavu i adresa apoteke. Vojin Ćetković je dobio nagradu za ulogu Otela, ali mene je potpuno opčinio Nikola Đuričko kao Jago. Toliko, da me je podstakao da čitam Šekspira. Da otkrijem njegovu besmrtnost.

Film. The Dressmaker je jedno takvo savršenstvo da je nadmašilo sve filmove koje sam ove godine odgledala. A, bilo ih je dosta. I počela sam da gledam Oskarovce. Kada opisujem žanr filmova koje volim, uvek kažem da je to ljubavni ali ne limunada, drama od koje ću se zamisliti i rasplakati. Ovaj film se uklapa u baš taj opis. Smatram da ga dodatni opisi mogu samo oskrnaviti, te se ovde zaustavljam. Verujte mi. Samo ga pogledajte.

Knjiga. Otmenost ježa je sigurno knjiga koju sam najčešće pozajmljivala ljudima. Zato i miriše na mleko za sunčanje, a i dok pišem ove redove nije u mojoj bibliotecii. Da ne spominjem da se razlistala kao kupusići koji se spremaju za zimnicu. Mjuriel Barberi je napisala jedno stvarno upečatljivo delo, a moja profesorka srpskog ga je pre mnogo dana poklanjala nekome i usput nam promrmljala preporuku. Videla sam da je snimljen i film i jedva čekam da ga odgledam. Javite ustiske ako ste ga odgledali.

Muzika. Pesma Za malo nježnosti koja stiže od Parnog valjka vredna je zanemarivanje prakse preporuke albuma u ovoj rubrici. Slušajte i čitajte tekst. Svoje omiljene stihove morala sam da podelim i na instagramu.

cam09184
Koje vam se najviše sviđaju? (potpisujem i fotografiju)

Ukus. A šta bih vam drugo mogla preporučiti nego kavijar? Probala sam dve vrste. Loptice od lososa koje se pri zalogaju rasprsnu u ustima su bile prejake za moj ukus; uživala sam u bakalaru koji je teksturom podsećao na naše paštete. Mali savet: ne štedite na dobrom hlebu i kvalitetnom maslacu.

Mesto. Zemlja čuda bar je bila preporuka jedne drugarice. Slaba sam na Zemun, obožavam Alisu u zemlji čuda, uvek poručujem čaj – da li sam mogla da ne zavolim ovo mesto? Naravno da ne.

Internet mesto. Često se kaže da su modni detalji ono što zaokružuje odevnu kombinaciju. Ako se vodite tom parolom, zavirite u instagram kutak  Nakit Illegal technologyUz njihov nakit od pleksiglasa, lakog poput pera i neverovatno upečatljivog, bićete primećeni gde god da se pojavite.

Оставите одговор

