Prokelj sa Banovog brda

Otvorili smo sezonu 2016 posetom Banovom brdu. Dvanaesticom smo se vozili do početne/krajnje stanice, pa prošetali nazad – svratili do moje najdraže drogerije, neke prodavnice obuće, pa na pijacu. Upravo zbog prethodnih objekata, kroz pijacu smo morali da protrčimo. Uzela sam prokelj, koji merkam još od posete pijaci Borče, pa smo po kaldrmi lupkali đonovima trčeći na tramvaj.

Ručak je, na žalost, bio užasan. Mesara, u čiji se kvalitet M. kleo, opravdavajući njime više cene, prodala nam je stara, prethodno zaleđena krilca. Ni ja nisam uspela da od prokelja dobijem ono što sam zamislila. No, recept je tu, a moja preporuka je da se prokelj ubaci u neki kremasti sos. Možda se tada recept neće zvati…

Propast od prokelja

  • prokelj
  • kukuruz šećerac
  • šargarepa
  • aleva paprika
  • so i biber
  • vegeta
  • pileća krilca

Obariti povrće i u toj vodi zakuvati supu (dodati vegetu ili supu u kocki i rezance za supu; najlepša supa je ona u kojoj ima i prirodnih ukusa).

Povrće poslužiti tako bareno, posuto alevom paprikom.

Pileća krilca marinirati vegetom, pa ispržiti. Servirati uz bareno povrće.

Uživati.

3 thoughts on “Prokelj sa Banovog brda

  1. Draga Miljana, privukao me je ovaj tvoj post zbog prokelja. Ja ga obožavam, samo treba iskoristiti druge mogućnosti. Sledeći put, kad se setiš ove pijace, ne zaboravi da u svoju kuhinju uneseš sojin sos, griz i heljdine (deblje) rezance. Na maslacu proprži prokelj, dodaj kašičicu griza i sojinog sosa po želji. Malo posoli. S druge strane skuvaj heljdine rezance i sve to zajedno pomešaj na kraju. Izbor hrane je ukusniji uz sir i malo kupinovog vina. Ovo ti s nostalgijom pišem, jer predstavlja moj omiljen obrok, koji mi majka sprema kad dođem kući.
    Veoma je zdrav i ukusan. Probaj, nadam se da ćeš uživati. 🙂

    Liked by 1 person

  2. Повратни пинг: Uvod u magiju pijaca – Moji mali svetovi

Оставите одговор

