Psihološki test sa šarenim vratima

Pre par godina, na WeHeartIt-u sam videla sliku na kojoj je pisalo „If you could live the next 24 hours and then erase it and start over just once, what would you do?“. Pitala sam tako ljude koje znam šta bi oni uradili, čudila se raznovrsnim odgovorima, uvalila sebe u neprilike, ali i otkrila nešto fascinantno. Test sa šarenim vratima. Jednu koleginicu kojoj sam postavila pitanje, ono je podsetilo na ovaj test. Obećala je da će ga podeliti sa mnom kada se vidimo sledeći put, a ja ga sada delim sa vama. Ako obožavate psihološke testove ličnosti, čitajte dalje!

Test se sastoji iz dva koraka. U prvom, šest boja koje ću nešto kasnije navesti treba poređati od omiljene do one koja nam se najmanje dopada. U drugom treba zamisliti vrata tih boja i opisivati šta vidimo iza njih. Komplikovano? Pojasniću.

Boje koje se rangiraju su:

  • bela
  • crna
  • ljubičasta
  • plava
  • zelena
  • crvena

Posle rangiranja (zapamtite redosled, biće bitno kasnije), stiže na red zamišljanje vrata. Dakle, prvo zamislite vrata bele boje. Kada ih vizualizujete, zamislite kako ih otvarate. Sa što više detalja opišite ono što vidite iza njih. Ne ograničavajte se da to bude prostorija; mnogi su iza plavih videli more. Neću više da dajem primere, da vas ne bih navela da podsvesno baš to vizualizujete. Opišite sliku što detaljnije: kako se osećate kada ste otvorili vrata? Čuje li se nešto? Da li ste sami ili vidite još nekoga?

Šta onda? Onda dobijete ključ i saznate koji aspekt života simboliše koja boja. Na osnovu ključa vidite šta ste rangirali kao najbitnije, a šta kao najmanje bitno. Još zanimljivije: protumačite ono što ste videli iza vrata u skladu sa značenjem te boje.

Obožavam ovaj test. Naravno da sam terala prijatelje i porodicu da mi govore šta vide iza kojih vrata, ali sam testirala i momke koji mi se dopadnu, da potvrdim svoj osećaj za njih. Sve zajedno, oko 30 ljudi. Pamtim svoje odgovore. Pamtim i par tuđih, ako su bili upečatljivi. Ma, i upečatljive sam zaboravila. Zapamtila sam oko deset tuđih odgovora.

Želite da uradite test? U tom slučaju, zapišite odgovore na jedan papir. Pokušajte da budete u nekom opuštenom okruženju, da biste mogli da se koncentrišete. Ja ću ključeve boja, kao i primer koji će vam pomoći da protumačite, objavljivati na facebook strani ovog bloga. Svakoga dana po jednu. Deliću sa vama i slike vrata koja sam fotografisala širom Srbije i Evrope. Slobodno mi u komentarima tih slika pišite ako imate teškoće sa tumačenjem: rado ću vam pomoći u otključavanju.

Čitamo se sutra na facebook-u, kada ćete saznati šta se krije iza belih vrata.

Оставите одговор

