Poklon-korpa za novu sezonu

Kad god sam se posle letnje pauze vraćala u dom ili selila iz jedne sobe (ili doma) u drugu (drugi), sestra mi je pravila male paketiće pogodne za novonastalu situaciju. Poslednji put, udružila se sa mojim izabranikom i kupili su mi gomilu slatkiša. Uz to, pripremila mi je #takokaramela poklon o kojem sam već pisala. No, prvi paketić nisam predstavila, a primenljiv je i za neke druge situacije. Na primer, kada draga osoba promeni posao. Ili stan. Ili se nađe na bilo kojoj drugoj prekretnici.

2014 Beka
potpisujem i fotografiju

Kao što vidite na slici, sestra mi je pripremila omiljeni čaj (da li je iko začuđen što je moj omiljeni čaj moje omiljene boje?), šljokice koje nisam iskoristila (leto je prošlo, a do narednog sam ih izgubila) i svećice za rođendanska iznenađenja koja smo jedni drugima priređivali. Tu je i sveska, koju možda prepoznajete – u njoj već dvadesetak meseci pišem dnevnik. Iako je ovaj poklon bio predviđen da mi upotpuni boravak u trenutnom domu, poslužio je za ulepšavanje života u narednom. Osim čaja, naravno. On je popijen odmah. Svećice su, pak, gorele za rođendane u narednim godinama, kao što sam i dnevnik počela da popunjavam, tradicionalno, od 1. januara. Dnevnik mi je, zapravo, dobro došao, jer sam žalila što sve te trenutke studentskog života nisam zabeležila. U drugom domu sam ispravila taj propust. Dakle, nije čemu je namenjeno, već čemu je suđeno.

Ako vam se dopada da poklon ubacite u korpu i tako ga predate, evo još jedne ideje. Da li i vi volite da pripremate poklone u korpama, ili ste više za tradicionalno uvijanje u ukrasni papir ili stavljanje u ukrasnu kesu?

3 thoughts on “Poklon-korpa za novu sezonu

Оставите одговор

