Sveske: spomenar za studentske uspomene

U prvom studentskom domu u kojem sam živela, imala sam policu sklapanu od ružnih daski iznad kreveta. Iskoristila sam je kao vremensku liniju uspomena; lepila sam tu ulaznice iz pozorišta i sa koncerata, a posetioci su mi ostavljali zanimljive poruke. Drugi dom bio je rigidniji. Ništa nismo smeli da lepimo po zidovima ili nameštaju. Smislila sam način da zaobiđem pravila i uradim po svome – ljudi koji su me posećivali porukice su ostavljali u tegli.

Naravno da svi ti papirni podsetnici na zanimljive osobe i upečatljive događaji nisu ostali tamo gde sam ih skupljala. Skinula sam sve sa police i istresla teglu pre no što sam se iselila. Uspomene sam ušuškala u sveske koje prelistam kad me poseti nostalgija. Uostalom, vidite na slikama ispod kako to izgleda.

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

One thought on “Sveske: spomenar za studentske uspomene

  1. Повратни пинг: Sve Miljanine sveske – Moji mali svetovi

Оставите одговор

