Sveske: italijanski rokovnik

Obožavam italijanski.

Počela sam da učim ovaj jezik slučajno; u mojoj gimnaziji je devojka držala besplatne časove. Isprva je bila prevelika gužva, ali su ljudi gotovo odmah odustali. Ja, naravno, nisam. A, nije to bio jedini jezik koji sam počinjala da učim van onih koji su obavezni u školi. Grčki i kineski mi nimalo nisu legli. No, na časovima italijanskog sam uživala.

sv-9.jpg
najlepši jezik na svetu (potpisujem i fotografiju)

U studentskim danima sam pokušala da nastavim sa učenjem na raznim sajtovima. Izdvojio se Duolingo, jedini na kojem su lepo izdvojene i gramatičke vežbe i nepoznate reči. Najveća prednost ovog sajta u odnosu na ostale je aktivan način rada na koji primorava korisnike. Diktat, prevod sa engleskog na italijanski i obrnuto – sve ovo mnogo više utiskuje jezik u mozak od principa na kojima su zasnovani neki drugi sajtovi. Upravo zato i dajem prednost ovom sajtu, iako ima onih koji bolje i detaljnije obrađuju gramatiku.

Nema preterane mudrosti u popunjavanju rokovnika; pišem ono što na sajtu naučim. Ipak, postoji jedna specifičnost. Za gramatiku koristim hladne nijanse hemijskih olovaka, a za širenje vokabulara tople. Ta caka pomaže da i vizuelno razdvojim ove dve različite celine u okviru jedne lekcije ili oblasti.

One thought on “Sveske: italijanski rokovnik

  1. Повратни пинг: Sve Miljanine sveske – Moji mali svetovi

Оставите одговор

