Obradujte studente u ispitnom roku

Jesenji ispitni rokovi su najznačajniji za studente. Tada se podvlači crta ispod fakultetske godine koja će odrediti narednu. Ako želite da pomognete nekom studentu koji vam je drag, vrlo je moguće da će vas ovaj poklon inspirisati.

CAM08580
potpisujem i fotografiju

Sestra mi je, kao što vidite na slici, kupila svežanj ledenih kafa različitih ukusa i mirisnu svećicu. Oni koji me duže prate će se možda začuditi, jer znaju da sam kafu zamenila čajem. No, hladne nes kafe (pogotovo ona od kokosa) još uvek mogu da se provuku. Kao što vidite na donjoj slici, super se uklopila u moj šareni, studentski sto. Kafa je jedan od najčešćih sinonima za učenje u toku studiranja. Održava ljude duže budnim, ali ali ih čini i razdražljivim. Moram da priznam – obradovala sam se poklonu, ali jedva sam čekala da ga popijem, pa da se vratim čajevima.

No, osim učenja, treba misliti i na opuštanje. Glava je opterećena brojnim informacijama, a osim stalnog učenja, tu je i stres izazvan svim mogucim ishodima ispita. Svako ima svoj način za opuštanje, a ja sa vama delim moj – mirišljava svećica, neko mirisno mleko za telo i lagano štivo, sa više fotografija od teksta. Odmor je zagarantovan.

Collage.jpg
potpisujem i fotografije
6 thoughts on “Obradujte studente u ispitnom roku

Оставите одговор

