Za školski septembar

Ponekad pomislim da će me septembar zauvek podsećati na školu. Možda to i nije tako neobično; ipak sam 12 godina živela po školskoj rutini, zbog koje je deveti mesec u godini mirisao na knjige, sveže uglačane klupe i neispisane dnevnike.

Iskoristiću ovaj mesec da sa vama podelim preporuke koje me podsećaju na moje školske, prvenstveno srednjoškolske dane. Potrudila sam se da budu zanimljive i  Ako ste danas započeli još jednu školsku godinu, nadam se da će vam pomoći da je ulepšate. Ako niste, iskoristite ih da se podsetite tih bezbrižnih dana koji sada deluju jako daleko. I napišite mi u komentaru šta vas asocira na tinejdžerske bubice.

Predstava. Briljantin u Pozorištu na Terazijama. Ne znam da li će ga od oktobra biti na repertoaru, ali sam pre par godina neizmerno uživala u njemu. Ako ga ne bude – bacite pogled na istoimeni film.

Film. Easy A je jedan od retkih filmova ovog žanra koji savršenog glavnog ženskog lika. Kao što ćete videti u narednoj preporuci, izgleda da mi je to parametar da nešto ne proglasim prostim štivom. No, ne brinite, film je u isti mah i zabavan i pametan, sigurno će vam se dopasti.

Knjiga. Svakoj devojci i onome ko se tako oseća preporučila bih knjigu Traljavi počeci Megan Makaferti. Izrazito pametno i zrelo razmišljanje, za razliku od mnogih tinejdžerskih romana koje sam pročitala. Jedini nedostatak je što je u Srbiji preveden samo jedan od četiri nastavka fantastičnog prvog dela.

CAM08666.jpg
baš sam u zelenom elementu (potpisujem i fotografiju)

Zvuk. Enrique Iglesias je definitivno moj omiljeni pevač. U srednjoj školi sam, čak, bila na njegovom koncertu u Kombank Areni. Davne 2009. godine… Enrikea i dalje slušam, ne intenzivno kao nekada, ali je definitivno odredio jedan period mog života i naveo me da zavolim latino ritmove.

Ukus. O čemu bih pisala, ako ne o užini? U srednjoj školi sam obožavala kifle iz pekare najbliže školskom dvorištu. Kada bih pojela jednu, u rukama bi mi ostao premasan papir, ali tu slast nisam nigde drugde osetila. Šta je bilo vaša omiljena užina?

Mesto. Možda vas Laboratorija podstakne da više učite i zavolite hemiju? Verujem da bi mene smuti u laboratorijskom posuđu svakako više inspirisao od suvoparnih predavanja. Ljubitelji jedinstvenih kutaka, obavezno overite ovaj.

Internet mesto. Postaje tradicija da preporučujem zanimljiva mesta koja pronađem na internetu na kojima možete odabrati interesantan nakit. Ovog meseca je to Nakit Hele. Ako volite elegantan, odmeren nakit, komadi koje Jelena stvara će vas potpuno kupiti.

5 thoughts on “Za školski septembar

Оставите одговор

