Koverte koje smanjuju nedostajanje

Teško je kada treba da se, na duži ili kraći period, rastaneš od voljene osobe. O vezi na daljinu da i ne govorim. Dovijaš se kako znaš i umeš, stalno visiš na Skajpu, preračunavaš vremenske zone…

Na Pinterestu sam pronašla ideju koja je  prvenstveno služila za smanjenje razdvojenosti kada član porodice počne da studira i odseli se zbog fakulteta u drugi grad. Želela sam da napravim tako nešto sestri, no, ne samo da ona nikada nije živela u drugom gradu, već sam se ja se odselila. Ali, ideju sam pinovala i primenila je u drugoj situaciji, kada je moj dečko otputovao na par nedelja. Kada je prvi put otišao, pripremila sam mu priznanice. Drugi put ga je u koferu sačekalo ovo iznenađenje.

CAM06539
potpisujem i fotografiju

Srž ideje je napisati pisma koja će voljena osoba čitati kada bi volela da sa vama porazgovara o nečemu, a vi niste tu. Naravno da se nisam ograničila time da to moraju biti samo pisma, pa tako i vi možete ubaciti fotografije u koverte, ili pesme, ili šta god pomislite da bi oraspoložilo onoga koga volite. Dakle, ono što vam je za pripremu poklona potrebno je individualno. Ja sam koristila koverte i post it papiriće, a sadržaj je bio raznolik.

U prvoj koverti, otvori kada si tužan, čekao ga je link zabavnog videa na YouTube-u, onaj koji mene uvek nasmeje i oraspoloži. Koverta otvori kada si nervozan sadržala je pucketavu foliju koju svi vole da čačkaju kada su nervozni. Sakrila sam taktički papirić na kojem piše VOLIM TE u kovertu otvori kad si ljut na mene. A, šta je bilo u poslednjoj koverti, onoj na kojoj piše otvori kada ti nedostajem? Ljubavno pismo, mada, pre ljubavna knjižica od post it papirića, u kojem mu pišem da i on meni nedostaje, ali ga i bodrim da izdrži još tih par dana i zakazujem mu sastanak kada se vrati.

2 thoughts on “Koverte koje smanjuju nedostajanje

Оставите одговор

