Sveska za istraživanje sveta

Drag, višegodišnji projekat.

Obožavam putovanja i najradije bih život provela seleći se iz jedne zemlje u drugu. No, stvarni život je obično malo drugačiji. Zato sam rešila da svet obiđem makar uz pomoć interneta. Usled drugih (životnih) projekata, ovaj je zaustavljen, ali jedva čekam da ga nastavim.

Kao što možete videti, počela sam od svog omiljenog kontinenta i istražila prve dve države. Osim par osnovnih podataka, stranica sveske A5 formata sadrži zanimljive činjenice o ovim zemljama. No, nisam samo koristila Google i neke velike sajtove koje je isti preporučio. Moje istraživanje je bilo mnogo dublje; Youtube mi je pomogao da otkrijem muziku koja se tamo sluša, Instagram mi je doneo njihovu modu i životni stil, Pinterest mi je dočarao poglede, a Interpals omogućio da porazgovaram sa ljudima iz tih zemalja. Sad je jasnije zašto je projekat pauziran, zar ne?

Naravno, ako poželite da uradite nešto slično, ne morate to raditi na svim ovim frontovima. Odaberite onaj koji vam najviše odgovara i – istražujte!

sv-8
zavirite u moju svesku i vidite šta sam otkrila o Albaniji (potpisujem i fotografije)
One thought on “Sveska za istraživanje sveta

  1. Повратни пинг: Sve Miljanine sveske – Moji mali svetovi

Оставите одговор

