#proširisvet 3

CAM08548
Jovanin paketić (potpisujem i fotografiju)

Jul je obeležilo mnogo poslatih paketića u okviru akcije #proširisvet. No, prva slika koju imate priliku da vidite je posebna, jer je poslata Jovani, tj. Vještici koja vodi blog Priče jedne veštice. Želela sam da joj se zahvalim jer je bila moja prva gošća na blogu i pomogla mi da sastavim preporuke za magični jul. Ako ste ih propustili, evo prilike da to popravite. Bukmarker koji imate priliku da vidite napravila je Nena. Dobila sam ga u okviru ove akcije, pa sam rešila da upoznam i Vješticu sa njenim radovima i blogom.

Tri od preostalih pet paketića išli su čitateljkama koje nemaju blog, ali zato mogu okačiti još dva linka koja će vas možda zainteresovati. Naime, jedan od paketića bio je za Milicu koja vodi blog posvećen ulepšavanju Šminke nikad dosta, a drugi za Aleksandru koja vodi stranicu Bibliotekarka na fejsbuku. Sigurno ćete pronaći nešto za sebe u njihovim internet kutcima!

Julski paketići su bili specifični; osim knjige i nakita, dodala sam čestitkice napravljene od Sunđer Bob žetona. Vukli su mi se po MagičnojKutiji dugo, ali sam rešila da ih koristim za čestitke i oznake za poklone. Videćete to u nekom narednom tekstu.

Knjige koje sam poklonila u ovoj turi su:

  • Lindzi Kelk: Volim Pariz; Volim Holivud; Volim Njujork
  • Lusi Dajmond – Biću sve što hoćeš
  • Krsta Popovski – Tata
  • Ana Meksted – Ne daj se!

Želite da i vama pošaljem knjigu i još poneku zanimljivu sitnicu? Vrlo je lako.

  1. Zapratite moju facebook stranicu (klik ovde) i u inboks mi pošaljite 3 rečenice o sebi.
  2. Ako nemate fejsbuk, zapratite blog pomoću mejl adrese i 3 rečenice o sebi mi pošaljite na mejl moji.mali.svetovi@gmail.com.
  3. Poštarinu plaćate vi, osim u slučaju da želite da uzvratite paketićem. Ako živite u Beogradu, Pančevu ili Novom Sadu, možemo se i naći i izbeći troškove.

Još jedna tura pa zatvaramo akciju!

6 thoughts on “#proširisvet 3

Оставите одговор

