Za morski avgust

Poslednja dva odlaska na more nisu bila i poslednja dva kupanja u moru. Jednu novu godinu dočekala sam u Solunu; druga obala koju sam posetila bila je ona u Folendamu. Da, toliko želim na more da sam dečku napisala pesmu.

No, verovatno ima još onih koji ovog leta neće preporoditi dušu i telo na nekoj plaži. Zato su tu moje preporuke, da pomognu da se leto ipak lepo iskoristi. No, potrudila sam se da budu prilagodljive, pa mogu poslužiti i onima koji će ih čitati baš na nekoj obali. Želim vam divno leto i nezaboravne uspomene, gde god da ga provedete.

Predstava + film. Preporučiću manifestaciju Filmstreet, jer nema ničeg lepšeg od gledanja filmova pod zvezdama. To je i jedna od retkih prilika da preko leta vidite pozorišnu predstavu, jer je sezona gotova. Prošle godine sam tako, na Tašu, uživala gledajući Vladu Aleksića u Opasnim vezama.

Knjiga. Starac i more, Ernest Hemingvej. Nemojte misliti da sam ovo preporučila samo da bi se naslov prilagodio temi. Čitajte između redova: iskoristite slobodno vreme da se podsetite maestralnih dela koja su sa razlogom svrstana u lektire. U ovim godinama će na vas sigurno drugačije delovati.

Zvuk. Prošlogodišnji album Ivana Zaka, Usne varane. Ne samo zbog pesme Duguješ mi ljeto, već zbog mnogih pesma koje imaju zarazan ritam, ali i onih koje mogu i da rastuže. Obožavam Ivanove pesme, a i ovogodišnji singl, Meni se s tobom, posvećen je letu. Javite utiske ako poslušate neku pesmu.

Ukus. Voćni jogurt je nešto što me na moru rashlađuje bolje od sladoleda. Sladoled ume da bude težak, zato što je najčešće presladak. Sa voćnim jogurtom tih muka nema. Hladan je, osvežavajuć i pun voća. Idealno za vrele dane.

CAM08593
narukvica: Nakit Sirena, sirena: iz Grčke, razglednica: iz Bugarske (potpisujem i fotografiju)

Mesto. Želela sam da vam preporučim Tegla bar, mesto u koje služe osvežavajuće napitke u – teglama! No, nosim negativna iskustva odatle; štapić sa voćem koji je bio u mom piću je bio „recikliran“; uzeli su ga iz tuđe tegle. Nehigijenski i ispod svakog nivoa. Zato ja nikada više neću kročiti kod njih. Sa svim drugim kafićima koji su ubacili tegle među svoje čaše, to neće biti teško.

Internet mesto. Ako volite ovaj blog, dopašće vam se i Nakit Sirena. Zašto? Zato što se Irena, koja stoji iza ovog brenda, oko nakita trudi kao ja oko poklona koje pripremam. Ne samo da će biti prilagođen vašem zglobu, već će vam ići uz karakter. Pa, vidite samo šta je meni sve od privezaka stavila, na osnovu samo par rečenica kojima sam se opisala! Sve preporuke.

2 thoughts on “Za morski avgust

Оставите одговор

