Tematski Hari Poter poklon – horkruksi

Pre par dana, pisala sam o poklonu inspirisanom čuvenim serijalom knjiga i filmova Hari Poter. Poklon se bazirao na relikvijama (smrti); ako ste ga propustili, možete ga videti ovde. Na red je stigao poklon posvećen horkruksima. Ponovo upozoravam, tekst sadrži spojlere!Kao što verovatno znate, horkruksi su predmeti u kojima je sakriven delić duše, te onaj ko je rascepao dušu ne može umreti dok ne budu uništeni svi horkruksi. Evo paralele koju sam napravila sa knjigom. Izvinjavam se zbog loše fotografije; posakrivala sam poklončiće po stanu i ostavljala sestri porukice kako da ih nađe, te nisam imala priliku da ih lepo fotografišem.

2014 Beki
horkruksi moje sestre (potpisujem i fotografiju)
  • dnevnik Toma Ridla – notes
  • zmija Nagini – Kiki gumene XXL zmije
  • porodični prsten – prsten
  • medaljon Salazara Sliterina – ogrlica sa priveskom
  • pehar Helge Haflpaf – šolja
  • dijadema Rovene Revenkol – rajf
  • Hari Poter – minđuše-žirafice

Kako vam se čini moje snalaženje? Da li vam se više dopada ovaj ili prethodni Hari Poter poklon?

2 thoughts on “Tematski Hari Poter poklon – horkruksi

Оставите одговор

