Tematski Hari Poter poklon – relikvije smrti

Svako je za Hari Potera i njegov magičan svet čuo, čak i da nije pročitao nijiednu knjigu ili odgledao film. Poklon o kojem vam danas pišem dobila sam od sestre za jedan rođendan. Inspirisala me je da joj za neki naredni pripremim poklon podstaknut horkruksima, te o njemu možete pročitati ovde. Pažnja: tekst sadrži spojlere u tragovima!

Relikvije smrti se pominju tek u sedmom delu sage. Pripadale su trojici braće koji su ih dobili od Smrti u pokušaji da je nasamare i umaknu joj. Moja sestra nije imala na umu želje tog tipa; pokušala je da me poklonom razvedri jednog sumornog leta. Evo kakve je paralele napravila sa originalnim relikvijama:

moje relikvije (potpisujem i fotografiju)
  • starozovni štapić – stabilo hemijska (Avada Kedavra to negative thoughts! – Avada Kedavra za negativne misli) Prva hemijska ovog brenda koju sam dobila; danas moja kolekcija broji dvadesetak nijansi.
  • kamen vaskrsenja – bočica Di Luna sangrije (drink me at the end…(of day) – popij me na kraju (dana)) Asocijacija sa kamenom sakrivenim u skrivalici i otkrivenim na kraju.
  • nevidljivi ogrtač – Najlepše želje čokoladica sa mentom (invisible chocolate – nevidljiva čokolada) Omiljena čokoladica tog perioda.

Kako vam se čini ovaj ukusan poklon?

8 thoughts on “Tematski Hari Poter poklon – relikvije smrti

Оставите одговор

