Za magičniji jul

Leto je samo po sebi magično godišnje doba, sa dugim noćima punim spontanosti i danima u kojima Sunce ne prestaje da nas ljubi. Moje preporuke za jul su tu da tu magiju ubrzaju, ako zastane da odmori uz hladnu limunadu sa nanom. Imam i stručnu pomoć ovog puta – Vještica sa bloga Priče jedne veštice daje preporuke, uz detaljnije recenzije za koje ću vam ostaviti link. Mnogo mi je drago što se odazvala i nadam se da joj se dopalo u Mojim malim svetovima, te da će uskoro ponovo svratiti.

Podelite i vi sa nama kako flertujete sa magijom, ali prvo uživajte u našim preporukama.

CAM08378
magična maska sa ovogodišnjeg pančevačkog karnevala (potpisujem i fotografiju)

Predstava. Vještica je bila potpuno oduševljena predstavom Pazi šta želiš, koju sam i sama želela da gledam, ali mi je u ovoj sezoni izmakla. Na jesen neće! Do tada, recenziju možete pročitati ovde.

Film. Naravno da će me obradovati preporuka za film Cinderella, kada sam kao devojčica Pepeljugu gledala više puta dnevno! Vještica kaže da je sjajno urađen i ja ne mogu da dočekam da se u to i sama uverim. Više utisaka možete videti na njenom blogu, klikom ovde.

Knjiga. Ako pratite moju fejsbuk stranicu, verovatno ste već zapazili da ove godine čitam dobitnike NIN-ove nagrade. Ako ne pratite, ispravite taj propust klikom ovde. Magična preporuka za čitanje je Sitničarnica „Kod srećne ruke“ Gorana Petrovića. Delikates za sve pažljive čitaoce koji ne čitaju knjige, već uranjaju u njih.

Zvuk. Muzička preporuka je album Ghost stories grupe Coldplay, sa pesmama čarobnih naslova i jednom koja mi je duže od godine melodija zadužena za najavljivanje poziva na telefonu.

Ukus. Magija je slatko. I led. Zato smo Vještica i ja sastavile dve čarobne kombinacije sladoleda. Njena je straćatela, kokos i plazma, a moja žvaka, pistaći i malina sa limetom.

Mesto. Witch bar, ni manje ni više. Kokteli imaju fantastična imena i opise, a ja sam uspela da poručim ljubičast, iako se to nije dalo naslutiti po sastojcima. Večni san je u pitanju, i mogu ga preporučiti.

Internet mesto. Složile smo se oko ove preporuke, kojom ujedno ispravljam nespominjanje Hari Potera ni u jednoj kategoriji: www.pottermore.com . Spoiler alert: ovog meseca na blog stižu i ideje za tematske poklone inspirisane ovim fenomenom.
9 thoughts on “Za magičniji jul

  1. Повратни пинг: #proširisvet 3 – Moji mali svetovi

Оставите одговор

