Ispunjavanje

Prvi plan je bio da odemo do pijace TC Krnjača, ali smo otkrili da je u pitanju cvetna pijaca. Tako smo ostali u istom autobusu desetak stanica više.

95-ica nas je provozala kroz pustaru Borče. Gledala sam bedu kroz prozor; poneki prizor je bio zanimljiv, ali nijedan lep. Posle puta, pijaca je bila prijatno iznenađenje. Širok izbor koji nisam očekivala sredinom novembra, mnogo starih i sporih ljudi i jedna jako iritantna česma koja mi se stalno nalazila na putu. Odabrala sam rotkvice, koje obožavam zbog boje i ljutine i za koje se uvek otimam na porodičnom ručku. Seckala sam ih pijuckajući sok od grejpfuta sa votkom, jeli smo ih u noći između nedelje i ponedeljka.

Jaja na obraz

  • jaja
  • rotkvice
  • pavlaka
  • začini
  • šunka

Skuvati jaja. Dok se hlade očistiti i oprati rotkvice, pa ih iseći na sitne kockice. Iseći i šunku. Preseći jaja na pola i izvaditi žumanca. Izgnječiti žumanca i dodati pavlaku i so, da smesa bude lakša za oblikovanje. Dodati začine i seckane rotkvice i/ili šunku. Dobar izbor su i kapar, kari… Eksperimentišite!

Moje kombinacije:
  • rotkvice + biber
  • rotkive + bosiljak
  • šunka + origano
  • šunka + čili
Rupe u belancima popuniti smesom od žumanaca.
Uživati.
One thought on “Ispunjavanje

  1. Повратни пинг: Uvod u magiju pijaca – Moji mali svetovi

Оставите одговор

