#proširisvet 2

Na moju veliku radost, akcija #proširisvet se nastavlja. U drugoj epizodi, predstavljam vam paketiće za Anu i Nenu, ali i ono što sam ja dobila.

paketi
paketići (potpisujem i fotografije)

Prva zvezda ovog posta javila se pomalo bojažljivo, pitajući da li može da učestvuje i neko ko nema blog. Potom je Ana napisala da je, kao student fakulteta za kulturu i medije, budući kulturolog. Voli da putuje i upoznaje druge kulture i jezike, a uživa u klasičnoj književnosti. Mislila sam da za nju imam nešto savršeno – Deus (s)ex machina, knjigu koja daje savremen pogled na starogrčke tragedije. Dodala sam nalepnice za sveske sa svetskim gradovima i minđuše. Na moju veliku žalost, knjigu koju sam joj namenila je već pročitala. Ako bih za jednu knjigu mogla da tvrdim da je neotkrivena, moj izbor bi bila baš ova. No, barem se Ani dopao ostatak paketića. I mene je oduševio ljubičasti notes koji mi je dala, uz reči „pročitala sam na tvom blogu da voliš ovu boju“.

za anu
unutrašnjost Aninog paketića (potpisujem i fotografiju)
Drugi paketić bio je za Nenu. Dugo se već međusobno čitamo, pa mi je bilo zadovoljstvo da pripremim nešto za nju. Dobila sam mejl u kojem sam saznala da ima dve ćerke i da je cela njena porodica naklonjena čitanju. Knjiga koju sam za Nenu odabrala je Ne! Neću da se učlanim u klub ljubitelja knjiga!; mislim da odgovara onome što je u mejlu napisala, „nešto što odmara dušu, malo laganije, ali da nije baš infantilno“. Neka sama kaže kada bude počela da čita. Priložila sam i sitnice za ulepšavanje, rajf i minđuše, trudeći se da odaberem nešto što može odgovarati i ćerkama i njoj. Za kraj, tu je i kesica čaja dospelog iz Moskve i malo uputstvo kako se pije crni čaj (ni sama dugo nisam znala da se pije sa mlekom). Utiske je pretočila u tekst na svom blogu.
za nenu
sadržaj Neninog paketića (potpisujem i fotografiju)

Onako kako to samo sudbina može, Nena i ja smo istog dana jedna drugoj poslale pakete i istog dana ih i primile. Mene je moj dočekao posle jednog već lepog dana, kao višnja na sladoled kupu. Uvod: prelepa čestitka. Razrada: dekupaž rokovnik. Zaključak: ogrlica i obeleživači za knjige sa presovanim cvećem. Slike su na dnu teksta. Nena me je zaista oduševila svojim rukotvorinama i probudila u meni uspavanu želju da se ozbiljnije posvetim izradom poklona. Nakit koji ja prilažem uz knjige je kupljen od uličnih prodavaca, ne pravim ga.

Nisam imala u planu da dobijam nešto zauzvrat, ali ne mogu reći da ne uživam u poklonima!

od nene
Nenine rukotvorine (potpisujem i fotografije)
7 thoughts on “#proširisvet 2

  1. Hvala za divan post.
    Raduje me što ti se poklončić dopao.
    Knjigu sam već pročitala i veoma mi se dopala.
    Govori o prihvatanju i dilemam životnog doba kome se ja bližim veoma brzo, o životu žene koja smatra da je baš taj dan kad napuni 60, posebno značajan i koleba se u svakoj situaciji da li na neke stvari u tom dobu ima više prava, a neke nema uopšte, ali uvek uradi mudro i onako kako želi.
    Hvala još jednom.

    Свиђа ми се

  2. Повратни пинг: #proširisvet 3 – Moji mali svetovi

Оставите одговор

