Za fantastičniji jun

Jun, kao moj mesec, uvek je poseban za mene. No, ne volim ga samo zbog činjenice da sam u njemu rođena; tada počinjemo da udišemo leto i sve postaje lakše i dostižnije. Češće se osećam kao da novi ciklus počinje upravo u junu, a ne u januaru.

Ovog meseca preporuke će biti moje omiljene stvari. Bilo mi je mnogo teže no inače pri odabiru. Nešto od ovoga već znate ako ste pratili moj Blog izazov, a nadam se da će vam se i ostalo dopasti. Upoznajte me još malo bolje.

Predstava. Nemam omiljenu predstavu, ali mogu preporučiti onu koja me je potpuno pomerila kada sam je gledala. Metamorfoze + JDP + fantastična ekipa glumaca predvođena Nebojšom Glogovcem = recept za fasciniranost.
Film. Pisala sam o ovome dvadesettrećeg dana izazova.
Knjiga. Pisala sam o ovome drugog dana izazova, ali se u međuvremenu dogodio Pavić i izbrisao sve što sam do tada pročitala. No, pošto se utisci još nisu slegli (i pošto moram da pročitam još par puta da bih uspela sve da raščivijam), imate stare miljenike.
Zvuk. Nikad se nije dogodilo da me ceo album fascinira, kao kada sam naišla na Silente i njihov Lovac na čudesa. Već sam pisala o njima, pa možete tekst pročitati ovde.
Ukus. Pisala sam o ovome dvadesetog i dvadesetpetog dana izazova.
Mesto. Kafić koji me je oduševljavao kad god sam prlazila pored i hipnotisao da zurim u njegov izlog, a potpuno fascinirao kada sam konačno zakoračila unutra je Potpis. Svaki sto je različit, sve je retro i prelepo, a ja pažljivo biram društvo sa kojim ću uživati ovde.
Internet mesto. Malo ću odstupiti od teme i preporučiti aplikaciju za mobilni telefon. U pitanju je Fabulous koji poboljšava koncentraciju, povećava energiju, pomaže pri zdravom mršavljenju i boljem snu. Zasnovana je na psihološkim istraživanjima, pritom, a sadrži i vođene meditacije i programe vežbanja. Preporodila sam se otkad je koristim. Ako ima zainteresovanih, mogu vam pisati o svakom od ovih programa detaljnije. Samo mi ostavite komentar.
One thought on “Za fantastičniji jun

Оставите одговор

