Noć muzeja 2015

2015-05 Noć muzeja, Beograd(23)
izložba Tracks and traces (potpisujem i fotografiju)

Ove godine rešila sam da ne odem u muzeje u Noći muzeja. Imala sam Dan muzeja o kojem sa pisala na svojoj fejsbuk stranici kojim sam to nadoknadila. Ali zato mogu pisati o prošlogodišnjoj.

Tradicionalno sam je posetila sama. Ne može svako ispratiti moj ritam. Naime, u toj noći uspela sam da…

  • …uživam u mirisima jedine preostale zanatske parfimerije
  • …otkrijem proces nastanka fotografije
  • …zamalo zaplačem u Klubu Akademija
  • …zakoračim u Kuću Legata
  • …vidim evoluciju Coca Cola flašica i plakata
  • …doživim sudbinu Indonežana
  • …se prošetam po pijaci
  • …pratim staze i tragove
  • …se oduzmem od lepote pri spoju koncerta klasične muzike i pariskih slika
  • …se maskiram u galeriji fancuskog imena
  • …gledam crteže koje su naslikali slonovi
  • …svratim u omiljenu galeriju
  • …saznam da su se žene pre sto godina na isti način obraćale svojim muškarcima

Tako je, čak 13 lokacija. A, volite li vi ovu manifestaciju? Da li je posećena u vašem gradu?

One thought on “Noć muzeja 2015

Оставите одговор

