Sveske: slikovni dnevnik

Pred vama je projekat zbog čijeg preranog kraja najviše žalim. Nazvala sam ga slikovnim dnevnikom, intuitivno – za svaki dan sam pisala reč-dve i/ili crtala nešto što se tada dogodilo ili što sam osetila. Ne zahteva puno vremena niti posebne umetničke sposobnosti (što se iz slika koje slede i vidi), ali će ovaj način beleženja svakodnevice uticati na širenje kreativnosti i opuštanje. Takođe, lakše ćete se prisetiti nečega ako je to prikazano slikom nego rečima.

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

Na red su stigli iscrtani meseci jedne godine mog života. Videćete da se jun razlikuje; obeležen je mesec u kojem sam rođena i koji mi je najdraži. Uvod je šaren, ali ispisan rečima – cele godine sam beležila velike trenutke ili bitne ljude, a na kraju dodala one koje sam propustila. Tako je nastao zanimljiv kolaž.
1
uvod u ovaj dnevnik (potpisujem i fotografiju)
Da li vam je zanimljivija moderna verzija dnevnika ili ona tradicionalna, o kojoj sam pisala u martu (tekst možete videti ovde)? Možete pitanje shvatiti i kao mali psihološki test, a odgovor će vam otkriti ono što možda već i znate o sebi.
5 thoughts on “Sveske: slikovni dnevnik

  1. Повратни пинг: Sve Miljanine sveske | Moji mali svetovi
  2. Dala si mi ideju da se vratim staroj sebi. Ranije sam pisala dnevnik svakodnevno, onda jednom mjesečno pa se sad svelo na godišnje bilježenje nekih osjećanja koje nisam mogla da trpim a koja su uglavnom loša i tako ispada da mi je sve crno. Bila sam puno kreativnija dok nisu došle obaveze oko djeteta i kućnih poslova ali sad si mi stvarno dala podstrek da malo poradim na onom što sam zaista ja.

    Liked by 1 person

Оставите одговор

