Priznanica za lepe trenutke

Ideja za poklon biće povezana sa temom meseca – putovanjima.

Oduvek mi se dopadala pomisao da nekome ko odlazi daš nešto što će mu pomoći da razdvojenost lakše prihvati. Tako sam ja dečku priredila poluiznenađenje kada je poslednji put išao u Moskvu na tri nedelje. Polu, a ne celo, jer je znao da ga nešto čeka u koferu, ali je tek prvog jutra provedenog u Rusiji mogao da sazna šta.

Po fiokama radnog stola uvek sam imala svašta, pa se tu našlo i blokče sa priznanicama. Neispisano. Pogađate – to je glavni lik predstave čiji scenario čitate.
Ispisala sam priznanice, za svaki dan po jednu, a njima sam mu poslala naše male momente; neke posebne, neke uopštene; one koji će nam oboma u narednom periodu nedostajati. Ostale podatke sam popunila u svom stilu, kao što se možda na fotografiji nazire.
Blokče je ostalo kod mene, da pratim na šta ga svakog jutra podsećam. Tako je daljina, barem malo, smanjena.
CAM05866
potpisujem i fotografiju
4 thoughts on “Priznanica za lepe trenutke

Оставите одговор

