Orijent ekspres

Zaista sam mislila da je Cvetkova pijaca bliža, zanemarivši činjenicu da je Bulevar i te kako dugačak. Stanice su se nizale, a mi nikako da izađemo iz tramvaja. No, kada smo izašli, imali smo šta da vidimo.

Pijaca je bila ogromna i prepuna glavica kupusa. M. se divio planinama kupusa, ja sam ih ignorisala. Odabrala sam nešto približno, da bih izbegla rat – karfiol. Najzanimljivije je bilo u hali sa mlečnim proizvodima, mada ništa manje zabavno nije bilo dvoumljenje da li zaustaviti Ljubivoja Ršumovića molbom da mi dozvoli da ga intervjuišem za časopis koji sam tada uređivala. Odabrala sam da ne ometam njegov subotnji ritual.
I povratak je bio lep – umesto u tramvaju, sedeli smo u 79-ci, koja nas je vozila kroz razbuđenu Zvezdaru. Sutradan smo, tradicionalno, ručali ono što smo prethodnog dana kupili, posle iscrpnog nedeljnog sređivanja.
Orijentalni karfiol
  • karfiol
  • ulje
  • mleko
  • brašno
  • cimet
  • čili u prahu
  • bosiljak
  • vegeta
  • riblje pljeskavice
Očistiti i oprati karfiol, pa ga iseći na cvetiće. Zagrejati ulje i brašno, pa dodati mleko. Dodati i karfiol i začine. Mešati da ne bi zagorelo. Gustinu regulisati mlekom (vodom) i brašnom.
Ispržiti riblje pljeskavice. Uz njih servirati karfiol.
Uživati.
8 thoughts on “Orijent ekspres

      1. Obzirom da živim sam, od recepata uglavnom kuvam, i to naučio sam 4 jela, krompir, pasulj, grašak i pirinač. Ovde ne računam ono što svi znaju pečenje i kuvanje jaja i viršli. Odem do obližnje pijace i kupim namirnice za kuvanje pasulja, luk, šargarepa, pasulj, krompir, ubacim i jednu papriku rogu ili baburu, malo one ljute, ako ima slanine ubacim i nju ako ne onda sve bude na prazno sa tim povrćem…

        Свиђа ми се

  1. Повратни пинг: Uvod u magiju pijaca | Moji mali svetovi

Оставите одговор

