Sveske: putopisni dnevnik

Potpuno tematski, u skladu sa putopisnim aprilom, danas otvaram dnevnik koju vučem sa sobom po putovanjim po zemlji i inostranstvu.

U prvom tekstu ovog serijala (može se pronaći ovde) sam spomenula da sam nakon prestanka vođenja svakodnevnog dnevnika, počela da vodim putopisni, da bih sačuvala makar deo uspomena. Sve posete drugim državama i gradovima od 2012. godine zabeležene su u narandžastom rokovniku, isključivo crnom hemijskom; osim detaljnog opisa osećaja, tu su tekstovi razglednica koje sam slala, pesme nastale na putovanjima, mape i karte i ulaznice…

Ovaj tekst će biti drugačiji od drugih, baš zato što neće biti puno teksta – mnogo bolje ću fotografijama pokazati specifičnosti ovog čuvara uspomena. Neka inspiracija bude s vama.
6 thoughts on “Sveske: putopisni dnevnik

  1. Повратни пинг: Sve Miljanine sveske | Moji mali svetovi
  2. Ovo je baš lepo. Pisala sam dnevnik od svoje osnove škole, imala sam punu kutiju svezaka i sve sam lepo čuvala i uživala kad god bih čitala. Prošle godine sam doživela nervni slom jer sam pala godinu na fakulteu, u naletu besa bacila sam sve moje dnevnike i sve uspomene. Nikad neću prestati da se kajem zbog toga. 😦
    Razmišljam da počnem da pišem ponovo…

    Свиђа ми се

    1. Uh, verujem da se mnogo kaješ. Ja sam jednom odlagala prepisivanje silnih poruka koje sam sa tadašnjim dečkom razmenjivala. Pogađaš: telefon se pokvario i bespovratno su nestale. Danima sam plakala. A opet, to je samo jedan period i jedan dečko, ne mogu ni da zamislim koliko je tebi bilo teško. :/
      Ovde možeš videti moju istoriju vođenja dnevnika, ako nisi već videla ovaj tekst: https://mojimalisvetovi.wordpress.com/2016/03/20/sveske-dnevnik/
      Nadam se da će ti moji silni dnevnici i ostale sveske koje manje-više redovno popunjavam dati vetar u leđa i pomoći da odabereš tip dnevnika koji bi ti trenutno najviše odgovarao. Mišljenja sam da je uvek lepo voditi kakve-takve zabeleške; uvek znači kada to nađeš i pročitaš u budućnosti. 🙂

      Свиђа ми се

Оставите одговор

