#proširisvet 1

Prethodnog meseca sam otvorila giveaway u kojem dobijaju svi koji žele knjigu koju ja više ne želim. Možete ga videti ako kliknete ovde. Naime, kupujem knjige pomalo šizofreno. Nikako da naučim da je bolje da ih prelistam i vidim da li mi stil pisca odgovara, nego da se vodim sižeima sa korica. Kada se moja polica napunila, shvatila sam da je moram nekako isprazniti. A, ima li boljeg načina nego da se njeni stanovnici poklone?

CAM05865
paketić za Mirjanu (potpisujem i fotografiju)
Prva i (samo trenutno, nadam se) jedina hrabra duša koja je želela da učestvuje bila je Mirjana. Napisala mi je da je nepopravljivi optimista, majka dve studentkinje i školski bibliotekar. Nimalo lak prvi zadatak za mene! No, snašla sam se.
Za Mirjanu sam odabrala knjigu Kazanova mi je rekao Suzan Svon, jednu od onih koje su još uvek štampane na lepom papiru, a ne recikliranom. Netipična ljubavna priča sa istorijskim motivima, paralelno praćenje dva veka i više sudbina. Čitala sam je na obali jednog grčkog mora; bila je to jedna od onih knjiga koje porodično čitamo, na plaži, kada ponesemo par knjiga na letovanje, pa se rotiramo u okretanju stranica. No, u odnosu na neke druge koje sam pročitala, pomalo bleda. Nadam se da će na njenoj polici jače sijati.
Nisam mogla da ignorišem drugu rečenicu kojom se Mirjana predstavila, tako da sam rešila da i ćerkama pošaljem ponešto. Naišle su knjižice koje sam kupila pred apsolventsku ekskurziju opisanu u Razglednicama; Borhesova zbirka pesama Šifra i Đavolja bara Žorž Sand. Klasici su uvek dobar izbor – tešila sam se ovim geslom dok sam ostavljala sitne porukice umesto posveta. Nisam znala ništa o ćerkama, a raspitivanje bi pokvarilo iznenađenje, pa sam bila prinuđena na rizik.
Priložila sam i par sitnica za ove dame iz Zrenjanina; glavnu, naravno, za Mirjanu, ali jednako zanimljive i za ćerke. Pošto sam imala samo uopštene informacije, nisam mogla da procenim stil koji bi bio najpodesniji, pa sam poslala šarenolike minđuše. Jako sam se zabavila dok sam pripremala paketić i gotovo da sam se rasplakala kada sam čitala njenu zahvalnicu.
CAM05898
paketić za Maju (potpisujem i fotografiju)

Rešila sam da knjigom Lorana Grafa Ostao vam je još samo jedan snimak obradujem Maju koja je mene obradovala ponudom da fotografijama ilustruje moje tekstovima. Opet je u paketiću osim knjige bio par minđuša, opet sam zatvorila zavežljaj dugmetom. Malo sam se poigrala i čarobnom heftalicom, što ju je možda namučilo pri otpakovanju.

U međuvremenu, i meni je stigao paket iz Zrenjanina! Iako nisam zamislila ovu akciju kao dvosmernu, ne mogu reći da me njen izbor nije oduševio. Na dnu teksta možete videti šta mi je Mirjana namenila. Vidi se da me je upoznala kroz blog, zar ne?

CAM05944
banatski paketić od Mirjane (potpisujem i fotografiju)
11 thoughts on “#proširisvet 1

  1. Повратни пинг: #proširisvet 2 – Moji mali svetovi
  2. Повратни пинг: Dnevnik snova – Moji mali svetovi
  3. Повратни пинг: #proširisvet 3 – Moji mali svetovi

Оставите одговор

