Grčka u Beogradu

Utanačili smo pravila: M. bira pijacu, a ja ono što ćemo kupiti. Sledeće subote se rotiramo. Onaj ko bira namirnicu, sutradan je priprema. Pijace, namirnice i recepti ne smeju se ponavljati. Pregovarali smo na putu do nama najbliže, Đeram pijace.

M. je odabrao masline, posle dužeg tumaranja među tezgama. Bilo je dosta ljudi koji su rešili da se ove prohladne subote snabdeju svežim ili usoljenim namirnicama, a mi smo gledali i druge stvari koje su nam bile potrebne za lakše koračanje kroz život.
Sledećeg jutra bila sam poslužena u krevetu. Doduše, prethodna noć je bila burna, pa ujutru nisam bila ni za kakav doručak. No, jela sam.
 Mediteranski doručak
  • masline
  • feta sir
  • šunka
  • Grekos grčki jogurt
  • hleb
Sve lepo poređati po tanjiru.
Uživati.
2 thoughts on “Grčka u Beogradu

  1. Повратни пинг: Uvod u magiju pijaca | Moji mali svetovi

Оставите одговор

