Promašen poklon + giveaway u kojem svi dobijaju

Danas pišem o tome koliko je bitno razmišljati o osobi kojoj pripremate poklon. Pre no što vas potpuno oduševi neka ideja sa ovog bloga, zapitajte se: da li bi se mojoj dragoj osobi ovo zaista dopalo?

Imala sam drugaricu koja je mnogo volela čokoladu. Za jedan rođendan, od nje sam dobila čokoladnu kupku (toliko čokoladnu da je na njoj bila istaknuta oznaka da to nije veliko čokoladno mleko i da nije za jelo) i broš/pločicu na kojoj piše Forget love, I’d rather fall in chocolate (eng. Zaboravi ljubav, radije bih upala u čokoladu – kada se sa engleskog bukvalno prevede izraz zaljubiti se, znači pasti u ljubav (fall in love)). Možete je videti na slici ispod; vremenom se odlepio mehanizam broša pa pločicu držim na oglasnoj tabli. Koliko god da je ta pločica lepa i koliko god da je ta kupka bila interesantna, taj poklon je bio loš. Ona mi je kupila ono što bi sama volela da dobije. Stikeri na mojoj oglasnoj tabli su jasan pokazatalj da ću uvek odabrati ljubav, a nisam ni prevelika obožavateljka čokolade.

promašen poklon

Često mi se dešavalo da me ljudi pitaju šta da kupe nekome dragom. Ali, oni od mene ne očekuju savet ili sugestiju, već da osmislim čitav poklon umesto njih. Uvek kažem: napravi listu stvari koje draga osoba voli i onda se vodi njom. Kada me pitaju drugarice koje poznajem, ili čiju priču sa, na primer, određenim dečkom znam, još i mogu da predložim nešto. Ali. osobe koje mi se jave preko inboksa, bilo da je to e-mail ili inboks fejsbuk stranice, od mene traže da igram ruski rulet. Uvek ću pokušati da vam pomognem ako su neke tehničke stvari u pitanju; za suštinske morate zaviriti u odnos koji imate sa osobom koju želite da obradujete.

Ali…

U inat svim promašenim poklonima, rešila sam da vam dam jedan pravi. 🙂 Naime, nekada sam knjige kupovala poprilično iracionalno, te ih imam i više nego što za njih imam prostora. A nikad, nikad ne bih dozvolila da neka knjiga ne završi kod nekog drugog, umesto u (ne daj Bože!) smeću. Dakle, želim da ih poklonim svojim čitaocima i blog-prijateljima. Ako je neko zaslužio, to su oni koji me prate već tri godine.

Ono što vi treba da uradite je da…

  • Budete spremni da platite poštarinu (tiskovinu) ako ne živite u Beogradu, Pančevu ili Novom Sadu, gde vam mogu knjigu uručiti lično.
  • Ako do sada niste, lajkujete stranicu ovog bloga na fejsbuku (link) i u inboksu stranice mi napišite kontakt podatke, kako želite da primite knjigu i tri stvari o sebi. Moram na osnovu nečega da odaberem pravu knjigu, zar ne?
  • Ako, pak nemate fejs, da zapratite jedan od moja druga dva bloga (link i link), a podatke pošaljete na mejl moji.mali.svetovi@gmail.com.
  • Neće biti nikakvog izvlačenja – svako ko želi da dobije knjigu (i još poneku sitnicu), dobiće je.

Ovo darivanje je ZATVORENO. Do narednog čitanja – obradujte nekog.

16 thoughts on “Promašen poklon + giveaway u kojem svi dobijaju

  1. Повратни пинг: #proširisvet 1 | Moji mali svetovi
  2. Повратни пинг: #proširisvet 2 – Moji mali svetovi
  3. Kako poklon zna biti divan i strasan …zavisi koliko poznajete osobu i koliko imate zelju da je obradujete.Svekrva mi za rodjendan poklanje dve stvari vec 20 g -tortu od jagoda i Nivea kremu …Tortu sam u pocetku i volela ali ne secam se da sam je napravila u poslednjih 15 g a kreme slazem u orman sa ostalom kozmetikom i za sad ih uspesno trosi moja cerka.Knjige ne volim da mi neko poklanja- oni koji su me procenjivali ipak su kupovali i poklanjali mi svoj ukus-svekrva /opet 😀 / ne secam se kojim povodom mi je kupila Ljiljanu Habjanovic Djurovic -jedva jedvacki sam to procitala-u svom zivotu nisam videla da se neko udvara citaocima i Bogu i svima koji prodju pored kao ona …Bilo je jos tusta i tma promasenih knjiga,tuznih autora i najvise srece sam ipak imala kad sam ih sama kupovala.Tako sam i dosla do knjige mog zivota-Crni obelisk-od Remarka …zasto je to tako ne znam ali ono sto znam je da sam je citala lagano po dve tri stranice dnevno,da mi duze traje.Knjige obavezno prosledjujem dalje jer imam neku sumanutu ideju da knjige traze put do citalaca.Ipak se potrudim da ih procita i moja cerka i onda je knjiga slobodna kao ptica da prhne u neke druge misli,druge ruke .Kad mi ponestane novih naslova -dohvatim nesto staro i po ko zna koji put krenem ponovo da citam,ne nije dosadno uopste,svako novo citanje mi otvara neko novo polje koje nisam primetila ranije i prija mi.

    Свиђа ми се

  4. Ja sam odusevljena tvojim blogom, najiskrenije. Otkrila sam ga pre nekog vremena i toliko je kreativan, inspirativan, srdacan…onako ljudski. Iskreno, nisam ni znala da ovako nesto postoji. Hvala na tome! Zelim ti svu srecu i uspeh, nastavljam da te citam tamo gde sam stala.

    Свиђа ми се

  5. Повратни пинг: #proširisvet 3 – Moji mali svetovi

Оставите одговор

