Sve Miljanine sveske

Otkad sam otkrila pinterest, shvatila sam da postoji toliko stvari koje me zanimaju a da ni ne znam da me zanimaju. Ili, da uopšte postoje. Pravljenje raznoraznih stvari. Online učenje jezika. Planiranje venčanja po mojoj meri. Organizovanje.

Organizovanje je mnogo, mnogo šire od tih dvanaest slova. Da, mislim na organizovanje prostora, ali i na držanje vremena na uzici. Pinterest me je upoznao sa planerima i njihovim kreativnim ukrašavanjem i tako su nastale neki od ovih notesa. Ostali su nastali inspirisani njima ili mojim ličnim potrebama. Od narednog meseca moći ćete da zavirite u njih i dobijete inspiracije za svoje male papirne svetove.
One thought on “Sve Miljanine sveske

Оставите одговор

