Kako otopiti karamelu

Pisala sam o poklonu koji sam pripremila sestri za rođendan, a koji je bio inspirisan #takovanila reklamama. Sada je red na #takokaramela revanš.

CAM04810
potpisujem i fotografiju

Kada sam prelazila iz jedne u drugu sobu u domu, sestra mi je pripremila poklončić. Godinu dana ranije, dobila sam slično iznenađenje kada sam se posle letnje pauze vraćala u dom, ali o tom potom. Ovoga puta me je, dakle, sačekao poklon, ali i kesa puna slatkiša i grickalica, koju je napunila u dosluhu sa mojim dečkom. No, pisaću o poklonu.
Uvek je lepo kada se poklon i lepo upakuje, o čemu ću pisati drugi put. Najbolje je, čak, kupiti lepu ukrasnu kutiju, koja i kasnije može da posluži za odlaganje sitnica. Moja je, u skladu sa afinitetima, bila sa motivima Pariza. Da li ikoga čudi što je baš nju odabrala?

Osim karamela, kutija je sadržala i čašu sa dražesnim Olafom. Obe ga obožavamo i baš zato je savršen izbor; osim što je to lik kojeg volim i koji me oraspoložava, podseća me na nju. Naravno, viri i neizostavna kesica kafe. Topao poklon koji je omekšao sumorne dane.

3 thoughts on “Kako otopiti karamelu

Оставите одговор

