Sunašce u kesi

Tradicija se rodila slučajno. Prošetali smo do Narodne biblioteke, uživajući u suncu. Smejali smo se pod njegovim uticajem, čak i zaplesali ispred Hrama svetog Save. Čekala sam M. pored fontane; opuštao me je zvuk ratova vodenih mlazova. U povratku smo prolazili pored pijace Kalenić. Povukla sam M. ka ulazu – jele su mi se kajsije.U tri sata je i dalje bila gužva. Probijali smo se između ljudi, prodorni mirisi i opojne boje voća su nas mamili, ali smo se oduprli – uzeli smo kržljave kajsijice, majušne i tvrde, ali, želja je želja!

Sledećeg jutra, pripremila sam kašu. Mesecima unazad isprobavamo razne kombinacije sa onim što se zatekne u sobi od voća i slatkiša, ali smo se složili da je ovo bila jedna od najukusnijih do sada. Ko želi zdrav početak dana, neka čita dalje.

Narandžasta kaša
  • miks pahuljica (ovsene pahuljice, kornfleks, laneno seme, semenke bundeve, kandirano voće, suvo grožđe… sve blago samleveno, da bi brže i bolje upilo jogurt ili mleko)
  • jogurt
  • kajsije
  • šargarepa
  • banana
Očistiti i iseckati šargarepu i kajsije. Oguliti i izgnječiti bananu. Pomešati sa jogurtom i pahuljicama.
Uživati.
3 thoughts on “Sunašce u kesi

  1. Повратни пинг: Uvod u magiju pijaca | Moji mali svetovi

Оставите одговор

