Za zaljubljeniji februar

Svi veliki praznici počinju da se dovode u pitanje, jer vremenom ljudi počinju da shvataju da su od istih ostali samo novac i korist određenih grupa ljudi; onih čija su dobra i usluge pogodni za poklanjanje. Gasim ekonomski duh i nastavljam da pišem uobičajeno.

Smatram da je Dan zaljubljenih još jedna debela potrošačka krava muzara, ali me to ne sprečava da februar doživljavam kao mesec ljubavi, a ne kao najhladniju dvanaestinu godine. Stoga, i moji predlozi će biti u skladu sa doživljajem koji imam. Oni koji preziru Dan zaljubljenih, neka se vrate na ovaj tekst kada im bude potrebna doza zaljubljenosti. Ostali – ukrcajte se! I dajte svoje predloge, naravno.
CAM05268
potpisujem i fotografiju

Predstava Najbolji mjuzikl koji sam u Pozorištu na Terazijama pogledala – Cigani lete u nebo. Ovog meseca igra se u dva termina pa možda i postoji šansa da u jednom od njih ima još uvek dostupnih karata. Samo Rusi mogu da prikažu ljubav tako emotivno; pogledajte, pa prosudite da li sam u pravu.

Film Jedva sam iz sećanja prizvala film koji spada u ljubavne, ali ne i u izlizane. Pobednik mozganja je – The English Patient. Niko kao Rejf Fajns ne ume da prikaže surovost ljubavi i da te natera da nađeš još neki sličan film, u nedostatku proživljavanja slične žudne priče.
Knjiga Kad duva severac je moja najdraža ljubavna knjiga. Korice su me privukle, priznajem, ali knjiga je mnogo više od kreativnog dizajna. Fascinirana sam što je napisana od strane muškarca, i to Nemca, a tako realno prikazuje suptilni ples polova. Nastavak Svih sedam vetrova je, po mom mišljenju, slabiji, ali vredan čitanja.
Zvuk Nikola Rokvić ima divan album objavljen prošle godine – Ovaj put. Pesme su prelepe u svakoj kategoriji; tekstovi šapuću divne metafore koje melodija ne narušava, već upotpunjuje. Ako niste do sada, poslušajte.
Ukus Nar je pravo pravcato magično voće i zasluženo ima mesto u grčkoj mitologiji, za razliku od jabuke. Jedan je od razloga zbog kojih se radujem zimi. Problem nastaje kad treba da se očisti, ali zato su tu otac, dečko ili uputstva na youtube-u.
Mesto Ako ne možete da skoknete do Pariza u ljubavnu avanturu, možete odšetati do Cafe De France. Vlasnici su uspeli da dovuku šarm Pariza u srce Beograda; toliko da su me naterali da popijem kafu koju izbegavam. Šansone odjekuju iz zvučnika, kroasani mirišu, i lako se u polumraku putuje u neki daleki svet.
Internet mesto Imala sam blog Paučinasti trag mesečine na kojem su treperile moje priče i pesme. Vremenom je postao pretrpan, pa sam rešila da ga podelim na dva; na jednom ću objavljivati priče i pesme inspirisane ličnim ljubavnim doživljajima, jer, to je jedna od žila kucavica moje inspiracije. Drugi će čuvati ostale priče i pesme. Pogađate – danas sa vama delim link prvog: miljaninelegende.wordpress.com Javite mi utiske!
One thought on “Za zaljubljeniji februar

  1. Sve se komercijalizovalo, pa mislim da su to razlozi što se radi zarade plasiraju, a od mnogih prihvataju praznici koji nekada nisu obeležavani.
    Tako, često zasipamo jedni druge poklonima, a ljubav i razumevanje se poklonima ne kupuju.
    Ja sam uvek za poklon koji sam sama uradila, ali ne poklanjam za ove nove praznike.

    Liked by 1 person

Оставите одговор

