Za topliji januar

Otkad studiram, januar me više ne asocira na praznike i porodicu, već na nikad pravi kompromis između odmora i učenja. Tako je i ovog puta – da li slobodne dane iskoristiti za odlazak kući ili učenje, da li jedan vikend uz knjigu žrtvovati za posetu novom gradu… Tek sledećeg meseca se ispostavlja račun i koriguju greške, a do tada uživajte u nepreglednim mogućnostima koje januar, kao prvi mesec u godini, nudi. Moja lista želja i ciljeva je zacrtana, planer spreman, a sad je samo preostalo da se dobro utoplim i zakoračim. Baš takvi će i biti moji predlozi – topli, da unutrašnji osećaj nadmaši spoljašnju hladnoću.

Ušuškajte se u januar.

1-1
foto-čarobnica: Maja Zorić
Predstava Balet je najlepši zimi, a moja preporuka će se otplesati 24. januara u Narodnom pozorištu u Beogradu. Naravno, jedini pravi praznični izbor – Krcko Oraščić. Balete gledam sa nostalgijom, zamišljajući kakva bi mi sudbina bila da nisam hirovito rešila da posle baletskog zabavišta ignorišem poziv da upišem baletsku školu.
Film The Age of Adaline je film koji sam odgledala prošle godine i koji me je prijatno iznenadio. Tema mi jeste jedna od omiljenih, ali me je plašilo što se Blake Lively pojavljuje u glavnoj ulozi. No, ne prenemaže se kao inače, pa sam čak morala da priznam da je savršen izbor za ovaj film. Sa druge strane, lik kojeg sjajno tumači Michiel Huisman me je podsetio na jednu moju, gotovo filmsku priču, pa sam možda malo pristrasna.
Knjiga Preporuka za sve koji su pročitali knjigu Čokolada Džoane Haris je da pročitaju i nastavak, Licidarske cipeleMeni je drugi deo gotovo neuporediv sa prvim. U isti mah je i magičniji i realniji. Za one koji nisu pročitali Čokoladu, preporuka su obe knjige, razume se. Film već ne preporučujem. Ni Johnny Depp nije pomogao da dostigne knjigu.
Zvuk Jedan od mojih omiljenih kanala je onaj na kojem slušam italijansku muziku. Samo kada sam kod kuće, na žalost. I na radost mojih ukućana, koji ne dele moju oduševljenost. Retke trenutke koristim da otkrijem nove pesme i izvođače, a tako sam našla i na pesmu Attenta grupe Negramaro, sa albuma La Rivoluzione Sta Arrivando. Slušam ga dok pišem, a sa svakim narednim slušanjem otkrivam novu divnu pesmu.
Ukus Jedna od zimskih uspomena seže par godina unazad, kada sam prvi put probala dimnjak-kolač (chimney cake). Odabrala sam cimet i nijedna druga varijanta nije uspela da ga izbriše sa prvog mesta. Pušio se i mirisao kao najčistija sreća; meni su se ruke grejale, jezik goreo, a stomak plesao. Ova gotovo izgubljeno sećanje podseća i mene samu da ga probam u Budimpešti za par dana. Pisaću vam kakav je tamo.
Mesto Posle posete Narodnom pozorištu, jedino se može produžiti na čaj u foajeu hotela Moskva. Kada sam prvi put sedela ovde, bilo je to u bašti u maju, a doneli su mi Teekane čaj i tako me bespovratno kupili. Drug i ja smo bili okruženi sredovečnim gospođama, kao da smo zakoračili pedesetak godina unazad. Još je lepše bilo kada smo pola godine kasnije ponovo došli i pili kafe interesantnih ukusa. Jer, zimi ostareli gospodin svira klavir i, uz pozlatu na nameštaju i kitnjaste detalje, pojačava praznični osećaj do maksimuma.
Internet mesto Ne bih da vas zatrpavam nekim sajtovima na kojima ćete izgubiti previše vremena; koliko god da uživam u internet eri, propagiram uživanje sa što većom udaljenošću od računara. Zato evo nečega što neće oduzeti previše vremena: you.regettingold.com
Оставите одговор

