Decembarski miljenici

Poslednji miljenici, ne samo u godini, već i na blogu. Nadam se da su moje reči uspele da makar malo izazovu osećaj o kojem sam pisala. Iskoristiću ćošak ovog posta i da vam poželim predivnu predstojeću godinu, a poklon od mene dobijate već sutra!

Decembar je bio zaista prazničan – pokloni, zagrljaji, opraštanja i novi planovi. Neću ga dalje kvariti pokušajima opisa – udahnite ga kroz svoja čula.
Sluh. Poslednji album Željka Joksimovića i sreća kada sam saznala da će pevati ispred Skupštine u prednovogodišnjoj noći. I sreća kada sam ga slušala. Pesme koje su me oduševile i u sobi i ispred Skupštine su Nisam te zbog lepote voleo, Znam i Dama.

Miris. Kriva sam – čaj, ponovo. Frustus, Praznična fantazija. I karanfilić koji me je ošamutio čim sam kutiju otvorila punu veselih crvenih kesica. Ukus nije bio jednako očaravajući, ali avaj, zato su tu…

CAM05224
potpisujem i fotografiju
Ukus.Ruske konfete! Probala sam devet vrsta, neke su mi dopale više, neke manje, ali ni pred jednom nisam ostala ravnodušna.
Dodir. Biće to izjava koju sam često slušala poslednjih dana: Duše nemaš. Šta ću, bila sam nešto hiperaktivnija no inače.
Vid. Ima nečeg magičnog u magli, kada prebaci veo misterije preko inače običnih predela. A tek kad ga prebaci preko već interesantnih, kao što su pančevačke ulice! Pa, dobijete nešto nalik ovoj slici.
Оставите одговор

