Novembarski miljenici

Bila sam lenja, pa sa vama nisam podelila preostale tekstove koje sam za časopis pisala. Ipak su suđeni za sledeću godinu. Novembar mi je tako brzo prošao da sam se tek danas setila da ga ne volim zato što je depresivan. Preselila sam se u novu sobu, dobila i proslavila prvu platu, smišljala novogodišnje poklone i ispratila dečka po moje, u Moskvu.

CAM05003
potpisujem i fotografiju

Miris. Onaj koji se zadržao na ivicama njegovog duksa, onog koji sam maznula iz njegove sobe par sati posle poletanja.

Sluh. Hello. Retko potpadnem pod uticaj prepopularne pesme odmah, ali nije bilo moguće izbeći je.

Ukus. Burek koji sam štrpkala na putu do posla, krijući ga u torbi, kao što fensi devojke kriju svoje kučiće.

Dodir. Budi uvek takva, nema takvih mnogo. Hvala Tatjani, ali i svima ostalima koji su pisali za mene i uputili mi lepe reči na odlasku.

Vid. Prelep kafe u Novom Sadu, u koje smo odvukli njegovog druga koji je navikao na drugačija mesta. Drugu ambijent mu nije smetao da naruči pivo, a ja sam se smejala srčući šlag sa cimetom.

Оставите одговор

