Oktobarski miljenici

Blog izazov je prikrio šta mi se u oktobru dešavalo – zaposlenje, psihopate, rođendani dragih ljudi i ljubavna nirvana. U novembru ću podeliti ovde sve preostale uvodnike i članke koje sam pisala, jer ih od novembra više neće biti. Samo intervjue ću ostaviti za narednu godinu. A sada – oktobarske impresije!

Miris. Posle jednog ribljeg fileta koji sam pojela u menzi, na prstima mi je ostao prodoran miris citrusa. Gledala sam seriju posle večere, ruke su mi bile pod glavom, a limun je mirisao tako intenzivno da sam umislila da sam na obali nekog mora.
Sluh. Biram pesmu Za njene oči. Verziju već teže. Prvi put sam je čula u izvođenju Crvene jabuke, a u komentarima sam pročitala da je pesmu desetak godina pre njih izveo Božo Bulatović. Slušam obe verzije, nesposobna da odaberem idealniju.
potpisujem i fotografiju

Ukus. Jela sam koješta ukusno, ali neka bude da su me najviše fascinirala pileća krilca posle prvog radnog dana, u jednoj od kafana Savamale. Da li zbog povoda, najdražih osoba ili sijanju u odnosu na ostale trenutke tog dana – upamćena su.

Dodir. -Kako ću bez tebe? -Brzo će to proći. -Ali, neće više biti isto. -Ko kaže? Napravićemo ponovo Zemlju Čuda.
Vid. Zalazak sunca koji svakog radnog dana posmatram sa Brankovog mosta je najupečatljivija slika meseca, ali je toliko lepo da ne želim ni sekund da propustim izvlačeći telefon iz torbe i tražeći idealan kadar. Zato je ovde fotografija jednog pešačkog prelaza na Petlovom brdu, zabeležena u poslednjoj oktobarskoj šetnji.
Оставите одговор

