31 – zašto blogujem

Ovaj blog nastao je kao naslednik jednog pomalo sramotnog pokušaja online dnevnika. Imala sam već mesto na kojem sam pisala priče i pesme, ali, previše bi bilo da tamo pišem i o svakodnevici. Zato sam pisala svašta ovde, od zanimljivih svadbenih tradicija, preko simpatičnih recepata, do utisaka sa putovanja ili predstava. Zaista, sadržaj je odgovarao imenu, jer bih pisala o svemu što me inspiriše, o svakom svetu čiji sam deo i koji je deo mene. U međuvremenu sam shvatila da je to previše i koncentrisala se na par oblasti – preporuke senzacija, nestvarna iskustva, iznenađenja koja oduzimaju dah, objavljeni članci. Tim tempom nastavićemo da marširamo.

Neizmerno mi je bilo drago što ste kroz ovaj blog izazov imali priliku da me bolje upoznate. Ako rešite da se oprobate i sami u istom, ostavite mi komentar. Volela bih da i ja vas pročitam.

blog izazov - moji mali svetovi.jpg
5 thoughts on “31 – zašto blogujem

Оставите одговор

